رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیماریهای پستان ایران

تعداد صفحات :۹

به منظور بررسی میزان رضایتمندی بانوان مراجعه کننده به کلینیک بیماریهای پستان جهاد دانشگاهی، یک مطالعه توصیفی طراحی شد و جهت بررسی رضایتمندی بیماران پرسشنامه اختصاصی طراحی شده، در بین تمامی مراجعین کلینیک توزیع شد و از آنان خواسته شد که آن را تکمیل نمایند. پرسشنامه حاوی آیتم های رضایتمندی از مراقبت های کلینیکی، سیستماتیک، محیط فیزیکی، مهارت های ارتباطی پرسنل و رضایتمندی کلی بود. در کل ۶۲۵ زن در این مطالعه شرکت کردند. متوسط سنی آنان (SD=11.6) 40.9 سال بود. اغلب آنان متاهل (%۸۱) و خانه دار (%۶۹) بودند. تعداد زیادی از آنان از محیط فیزیکی، ارتباط پرسنل و مراقبت های کلینیکی دریافتی بسیار راضی یا راضی بودند. %۸۲ از پاسخ دهندگان بطور کلی از کلینیک خیلی راضی یا راضی بودند. بین رضایتمندی کلی بیماران از کلینیک و رضایتمندی به تفکیک از محیط فیزیکی، ارتباط با پرسنل و مراقبت های کلینیکی توافق معنی داری وجود داشت. بین رضایتمندی کلی بیماران و رضایت از اتاق معاینه (Kappa=0.21, P<0.0001) و مشاوره با پزشک (Kappa=0.20, P<0.0001) توافق معنی داری به چشم می خورد. هیچ یک از عوامل جمعیتی رابطه معنی داری با رضایتمندی کلی نداشتند. یافته های این مطالعه نشان می دهد که محیط فیزیکی و روش مشاوره پزشکان در رضایتمندی کلی بیماران موثر هستند.

کلید واژه: مراقبت های پستان، سرطان پستان، رضایتمندی بیماران، رضایتمندی از مراقبت ها، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.