مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی) دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی

تعداد صفحات :۴۲

از جمله مسایل پیش روی برنامه ریزان بازاریابی جهت نیل به مزیت رقابتی پایدار، به ویژه در حوزه محصولات مصرفی با دوام با گستره عرضه و تقاضای فصلی، طراحی و توسعه آمیخته اثربخش بازاریابی است. بدین ترتیب به منظور برخورداری از آمیخته ای منسجم و پویا، تصمیم گیری در مورد تعیین ارزش هر یک از عناصر آمیخته و شیوه تعامل عناصر با یکدیگر جهت پاسخ گویی به تغییرات محیطی راهبرد موثری خواهد بود.هدف اصلی تحقیق حاضر تعیین ارزش و سهم هر یک از متغیرهای موثر در آمیخته بازاریابی متناسب با اهداف و استراتژی های بازاریابی بنگاه است. بررسی پیشینه تحقیقات انجام گرفته رایج حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی – از جمله قیمت رقبا، کیفیت محصولات رقبا، ماهیت رقابت، پیش بینی فروش، سطح رضایتمندی مشتریان – عمدتا تصادفی، پویا، مبهم، نادقیق، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد. حال آنکه در اکثر مدل های رایج، مساله طراحی آمیخته با رهیافتی ساختار یافته و در قالب داده های سری زمانی فارغ از توجه به ماهیت داده ها و قضاوت های انسانی و نیز عدم توجه به نوع و میزان اثرگذاری متغیرهای ورودی بر متغیرهای خروجی صورت گرفته است. لیکن در این تحقیق با بکارگیری رویکرد فازی در مدلسازی، اتکا به داده های واقعی عملکرد و تحلیل آرا خبرگان؛ خلا یاد شده تا اندازه زیادی مرتفع شده است.بدین ترتیب مقاله حاضر با بررسی انتقادات وارده به چارچوب های مختلف آمیخته بازاریابی از دو منظر محتوایی و فرآیندی، تبیین روش های مختلف تعیین عناصر تشکیل دهنده آمیخته و آنگاه طراحی و بسط مدل پیشنهادی متناسب با یک نام تجاری و یک خط محصول متمایز – و نه در سطح کل بنگاه – نشان می دهد که شیوه جدید بکار گرفته شده تناسب بیشتری با فضای نوین کسب و کار و استراتژی های بازاریابی بنگاه دارد.

کلید واژه: آمیخته بازاریابی، آمیخته بازاریابی فازی، انسجام آمیخته، پویایی آمیخته، صنعت باطری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.