بررسی نتایج طرح تکریم ارباب رجوع در ارایه خدمات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سال ۱۳۸۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نتایج طرح تکریم ارباب رجوع در ارایه خدمات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سال ۱۳۸۶ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نتایج طرح تکریم ارباب رجوع در ارایه خدمات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سال ۱۳۸۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نتایج طرح تکریم ارباب رجوع در ارایه خدمات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سال ۱۳۸۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نتایج طرح تکریم ارباب رجوع در ارایه خدمات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سال ۱۳۸۶ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی

تعداد صفحات :۱۴

یکی از شاخص های سنجش کارآمدی و رشد و توسعه از جمله در بخش بهداشت و درمان، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی است؛ که برای ارتقای آن طرح تکریم ارباب رجوع اجرا شده است. مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در کار مراجعان، چگونگی برخورد با آن ها و اطلاع رسانی مناسب، از جمله اهداف «نقش طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری» و از مهم ترین عواملی هستند که باعث دگرگونی و بهبود اوضاع اداری می شوند.این مطالعه به صورت توصیفی و مقطعی در بهار ۸۶ بر اساس پرسشنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در قالب ۴ محور «اطلاع رسانی»، «سنجش اعتماد مردم به میزان تخصص و تعهد کارکنان»، «رضایت از رعایت ادب و احترام کارکنان» و «رضایت از فضا و تجهیزات موجود» انجام گرفت. در فرایند ارزیابی این طرح از ۲۲۲ نفر مراجعه کننده که به صورت تصادفی انتخاب شدند نظرسنجی به عمل آمد.بر اساس محورهای مورد ارزیابی بهترین عملکرد بیمارستان های این دانشگاه با کسب ۶۸.۴ و ۶۷.۶ درصد به ترتیب مربوط به محور «رعایت ادب و احترام کارکنان» و «محور اطلاع رسانی» بوده و محور «میزان سنجش اعتماد مردم» از عملکرد متوسطی برخوردار است. اما در محور «ایجاد فضا و تجهیزات» بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ۶۰.۱ امتیاز از عملکرد پایینی برخوردار است. در بعد تعداد دفعات مراجعه حدود ۱۷.۵ درصد از مراجعه کنندگان بیش از یک بار برای دریافت خدمات به واحد مورد نظر مراجعه نموده اند.با توجه به نتایج به دست آمده لازم است که بیمارستان ها با برنامه ریزی صحیح و اصلاح و بازنگری فرایندها نسبت به کارسنجی و کوتاه کردن فرایندهای انجام کار و اطلاع رسانی صحیح اقدام نمایند. با استفاده از روش های مختلف نسبت به تقویت و افزایش انگیزش و تعهد کاری کارکنان اقدام شود و برای اجرای موفقیت آمیز این طرح آموزش و بازآموزی اصولی آن ها و استفاده از شیوه های موثر انگیزشی، تعهد رهبری سازمان، و ایجاد فرهنگ سازمانی و بسترسازی لازم به عنوان راه کارهای اجرایی پیشنهاد می شود.

کلید واژه: طرح تکریم، ارباب رجوع، بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.