بررسی تغییرات سوانح ترافیکی قبل و بعد از اجرای چهار فعالیت اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تغییرات سوانح ترافیکی قبل و بعد از اجرای چهار فعالیت اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تغییرات سوانح ترافیکی قبل و بعد از اجرای چهار فعالیت اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تغییرات سوانح ترافیکی قبل و بعد از اجرای چهار فعالیت اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تغییرات سوانح ترافیکی قبل و بعد از اجرای چهار فعالیت اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهنده

تعداد صفحات :۸

سابقه و هدف: در ایران به طور متوسط روزانه ۷۰ نفر به علت سوانح ترافیکی جاده ای جان خود را از دست می دهند. در طول ۵ سال اخیر اقدامات زیادی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت کاستن از میزان مرگ و شدت جراحات ناشی از سوانح ترافیکی جاده ای صورت گرفته است. از آنجا که نتایج این اقدامات تاکنون بررسی نشده است، به منظور مطالعه الگوی اپیدمیولوژیک مرگ های ناشی از سوانح ترافیکی جاده ای ایران در سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ و مقایسه معیارهای اپیدمیولوژیکی سوانح ترافیکی جاده ای در سال های قبل و ۲ سال بعد از مداخلات پیشگیرانه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این مطالعه انجام گرفت. مواد و روش ها: این تحقیق با طراحی توصیفی انجام گرفت. آمار سوانح ترافیکی بر اساس آمار و اطلاعات یک پایگاه اطلاعاتی ۴ ساله از دو منبع پلیس راهنمایی و رانندگی، و پزشکی قانونی به دست آمد. میزان مرگ ها و صدمات ناشی از سوانح ترافیکی به ازای هر ده هزار وسیله نقلیه و صد هزار نفر جمعیت محاسبه شد، و نسبت شانس قبل و بعد از مداخلات پیشگیرانه پلیس مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت. فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهنمایی و رانندگی عبارت بودند از: ۱) اجرای قوانین استفاده از کمربند ایمنی، ۲) اجرای قوانین استفاده از کلاه ایمنی، ۳) اجرای قوانین ترافیکی خاص، ۴) برنامه های آموزشی تولیدشده و پخش شده از وسایل ارتباط جمعی همچون رادیو و تلویزیون. یافته ها: طی زمان مورد بررسی، تعداد خودروها %۴۳.۱ و کل وسایل نقلیه جاده ای %۵۸ رشد داشته است. میزان مرگ ها به ازای هر صد هزار نفر، از ۳۸.۲ در سال ۱۳۸۳ به ۳۱.۸ نفر در سال ۱۳۸۶ کاهش یافته است. نسبت شانس حاصله تحقیق برای این میزان، ۰.۸۳ و حدود اطمینان %۹۵ برای این نسبت، بین ۰.۸۲ تا ۰.۸۵ می باشد. میزان مرگ ها به ازای هر ده هزار وسیله نقلیه، از ۲۴.۲ نفر به ۱۳.۴ نفر کاهش یافته است. نسبت شانس حاصله تحقیق برای این میزان، ۰.۵۶ و حدود اطمینان %۹۵ برای این نسبت، بین ۰.۵۵ تا ۰.۵۷ می باشد و کاهش مشابهی در میان مجروحین تصادفات ترافیک جاده ای نیز نشان داده شده است. نتیجه گیری: فعالیت ها و اقدامات پلیس ترافیک که به طور همزمان و ملی در جهت جلوگیری از تصادفات ترافیکی جاده ای انجام شده، در جهت کاستن از میزان مرگ و سوانج جاده ای، موثر بوده است.

کلید واژه: سوانح ترافیکی، تصادفات جاده ای، پلیس راهنمایی و رانندگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.