ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: در مقطع کارشناسی ارشد، در سال های ۸۶ و قبل، علاوه بر آزمون کتبی، از داوطلبان رشته های مختلف مانند مدیریت توان بخشی و آموزش پزشکی، برای مصاحبه هم دعوت به عمل می آمد. در این مطالعه سعی شده علاوه بر تعیین نقش مصاحبه در پذیرش دانشجویان رشته های آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی در سال های ۸۵ و ۸۶ به ارتباط بین مصاحبه و امتحان کتبی هم پرداخته شود.روش ها: در این مطالعه، نمرات مصاحبه، کتبی، کل و مواد کتبی به تفکیک از کارنامه ها استخراج و سپس با استفاده از نرم افزار آماری MINITAB-15 پارامترهای آماری مانند میانگین، انحراف معیار و همبستگی بین نمرات محاسبه شده است. سعی شد با استفاده از ضریب همبستگی و توزیع پراکندگی، نتایج آزمونهای آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی مورد بررسی قرار گیرند. در این بررسی، ارتباط مصاحبه با امتحان کتبی و نقش آنها در پذیرش این داوطلبان بررسی گردید.نتایج: مقادیر ضرایب همبستگی بین نمره مصاحبه و نمره کتبی در آزمون های آموزش پزشکی نسبت به این ضرایب در آزمون مدیریت توان بخشی بالاتر بود که مبین وجود ارتباط نزدیک تر خطی بین نمره مصاحبه و نمره کتبی در آزمون آموزش پزشکی است. در آزمون های مدیریت توان بخشی، ضرایب همبستگی و توزیع پراکندگی نشانگر عدم ارتباط منطقی بین نمرات مصاحبه و نمرات کتبی است.نتیجه گیری: با توجه به بالا بودن ضریب همبستگی نمرات مصاحبه و دروس کتبی در آزمون پزشکی، به نظر می رسد گروه مصاحبه کننده از همان مطالب آزمون کتبی استفاده نموده اند در حالی که در گروه توان بخشی، نمی توان به ارتباط معنی داری بین مصاحبه و امتحان کتبی پی برد که احتمالا مواد استفاده شده در مصاحبه و امتحان کتبی متفاوت بوده اند. عدم یک نواختی تغییرات در دو مجموعه آزمون آموزش پزشکی و مدیریت توان بخشی حاکی از عدم هماهنگی مصاحبه در گروه های مختلف است. بنابراین، باید پارامترهای آزمون مصاحبه از حالت کیفی به سمت کمی سوق پیدا کند. مصاحبه ها باید از حالت تجمعی و کیفی به صورت ساختاری، چندگانه و انفرادی درآیند.

کلید واژه: مصاحبه، پذیرش، کنکور، کارشناسی ارشد، آموزش پزشکی، مدیریت توان بخشی، جنسیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.