دانشجویان دانشگاه تهران و استفاده اینترنت: مطالعه بهره وری و خرسندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دانشجویان دانشگاه تهران و استفاده اینترنت: مطالعه بهره وری و خرسندی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانشجویان دانشگاه تهران و استفاده اینترنت: مطالعه بهره وری و خرسندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانشجویان دانشگاه تهران و استفاده اینترنت: مطالعه بهره وری و خرسندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانشجویان دانشگاه تهران و استفاده اینترنت: مطالعه بهره وری و خرسندی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات فرهنگی و ارتباطات

تعداد صفحات :۲۷

مساله اصلی که در این مقاله مورد توجه بوده است، بررسی چگونگی استفاده دانشجویان دانشگاه تهران از اینترنت با توجه به چارچوب نظری بهره وری و خرسندی است. به عبارتی، دانشجویان چگونه از اینترنت استفاده می کنند و از آن رضایت دارند. برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامه آن لاین طراحی شده به کاربران اینترنتی معرفی و پس از دریافت پاسخها به تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شده است. در این مقاله مدلهای تحلیل رگرسیون برای پیش بینی استفاده از اینترنت به کار گرفته شده است.تحلیل عامل اجزای اصلی منجر به پنج انگیزه استفاده اینترنت بین پاسخ دهندگان گردید که عبارتند از: جستجوی اطلاعات، نظارت، سرگرمی، سودمندی شخصی و تعامل اجتماعی. چندین متغیر از جمله جنسیت، سال تحصیلی، مواجهه اینترنت، علاقه و وابستگی و خشنودی و بهره مندی از اینترنت در ارتباط با پنج انگیزه مورد بررسی قرار گرفت. جنسیت به عنوان عامل مهم و معنی دار یافت شد به طوریکه پسران بیشتر از اینترنت برای تعامل اجتماعی و دختران برای جستجوی اطلاعات استفاده کردند. سال اولی ها نسبت به سال چهارمی ها و دانشجویان کارشناسی ارشد / دکترای از اینترنت برای سودمندی شخصی بهره بردند. وابستگی به اینترنت به شکل معنی داری با همه انگیزه های اینترنت همبستگی داشت. همچنین همبستگی معنی دار مثبتی بین خشنودی از اینترنت و انگیزه های سرگرمی، نظارت و اطلاعات وجود دارد. مواجهه اینترنت با سودمندی شخصی، تعامل اجتماعی و سرگرمی، همبستگی مثبتی داشته است. مواجهه و خشنودی به طرز معنی داری به علاقه و وابستگی مربوط می شود، اما ارتباطی با همدیگر ندارند.

کلید واژه: رسانه، اینترنت، بهره وری و خرسندی، دانشجویان، انگیزه ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.