مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی :

مقاله شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۸ در علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران از صفحه ۸۳ تا ۹۵ منتشر شده است.
نام: شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی اعضای هیات علمی
مقاله کیفیت تدریس
مقاله آموزش عالی
مقاله شاخص های ارزشیابی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در خصوص میزان اهمیت هر یک از شاخص های ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیات علمی و میزان تاثیر متغیرهای مقطع تحصیلی و معدل بر این دیدگاه انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی بوده، جامعه آماری آن را ۵۹۱ نفر از دانشجویان دو مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین تشکیل می دهند که نمونه ای به حجم ۲۵۰ نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده از این جامعه انتخاب و داده های موردنیاز از طریق پرسشنامه (که روایی ظاهری آن با استفاده از نظرات استادان و پایایی آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ با ۸۷/۰ تایید شده) جمع آوری شده و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. اطلاعات حاصل نشان داده که از دیدگاه اکثریت دانشجویان دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، قدرت بیان و انتقال مطالب، مهم ترین شاخص ارزشیابی کیفیت تدریس، و مهارت های تدریس و تسلط بر موضوع درسی، مهم ترین ویژگی های یک مدرس موفق می باشند. هم چنین اغلب دانشجویان به تاثیر زیاد کیفیت تدریس، بالا در ایجاد علاقه در دانشجویان اعتقاد داشته و با استفاده از جملات خودمانی تر به جای شاخص های رایج موافق بوده اند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داده است که متغیر مقطع تحصیلی توانسته است در دیدگاه دانشجویان هنگام اظهارنظر پیرامون میزان اهمیت هر یک از شاخص های ارزشیابی کیفیت تدریس، تفاوت معنی داری ایجاد نماید، اما متغیر معدل نتوانسته است تفاوت معنی داری در دیدگاه دانشجویان در خصوص میزان اهمیت هر یک از شاخص های رایج ارزشیابی ایجاد کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.