بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های قطعه جنوبی قطار شهری اصفهان و تحلیل سیستم نگهدارنده با توجه به ناپایداری های ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های قطعه جنوبی قطار شهری اصفهان و تحلیل سیستم نگهدارنده با توجه به ناپایداری های ساختاری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های قطعه جنوبی قطار شهری اصفهان و تحلیل سیستم نگهدارنده با توجه به ناپایداری های ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های قطعه جنوبی قطار شهری اصفهان و تحلیل سیستم نگهدارنده با توجه به ناپایداری های ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های قطعه جنوبی قطار شهری اصفهان و تحلیل سیستم نگهدارنده با توجه به ناپایداری های ساختاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زمین شناسی مهندسی

تعداد صفحات :۱۶

به منظور رده بندی مهندسی توده سنگ های دربرگیرنده تونل های قطعه جنوبی (خط ۱) قطار شهری اصفهان حد فاصل ایستگاه آزادی- دانشگاه از رده بندی ژئومکانیکی RMR، شاخص کیفی تونل زنی در سنگ Q و شاخص مقاومت زمین شناختی GSI استفاده شد. با توجه به اینکه شایعترین ریزش در تونل های حفاری شده در توده سنگ های درزه دار و کم عمق لغزش گوه ها از سقف و دیواره ها می باشد، لذا برای شناسایی گوه های ناشی از تقاطع دسته درزه های موجود در این محدوده از نرم افزار Unwedge استفاده شد. پس از شناسایی گوه های احتمالی سیستم نگهدارنده مناسب جهت پایداری آنها تخمین زده شد. تحلیل و بررسی سیستم های نگهدارنده نیازمند شناخت پارامترهای ژئومکانیکی و تغییر شکل پذیری توده سنگ های در برگیرنده است، به همین منظور با استفاده از روش GSI این پارامتر ها تعیین گردیده اند. پس از تعیین این پارامتر ها به کمک روش عددی با بکارگیری نرم افزار Phase2، تونل های مذکور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و میزان جابجایی حداکثر در آنها تعیین شده است.

کلید واژه: زمین شناسی مهندسی، سیستم نگهدارنده، توده سنگ، اصفهان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.