تاثیر آموزش مبتنی بر مدل قصد رفتاری بر نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک در مراجعین به خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش مبتنی بر مدل قصد رفتاری بر نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک در مراجعین به خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان استان اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش مبتنی بر مدل قصد رفتاری بر نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک در مراجعین به خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش مبتنی بر مدل قصد رفتاری بر نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک در مراجعین به خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش مبتنی بر مدل قصد رفتاری بر نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک در مراجعین به خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان استان اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات علوم رفتاری

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: از عوامل موثر در نحوه رفتار والدین با کودک، نگرش آنها نسبت به شیوه های تربیتی است و نگرش می تواند با اتکا به دانش حاصل از آموزش، جهت گیری مثبت و منطی به خود بگیرد. گذر از آموزش بهداشت سنتی مستلزم مطالعه مدل های آموزشی نوین می باشد. این مطالعه با هدف بررسی نگرش مادران نسبت به سوء رفتار با کودک قبل و بعد از آموزش بر اساس مدل قصد رفتاری انجام شده است.مواد و روش ها: مطالعه حاضر از نوع نیمه تجربی، یک گروهی و با طرح آزمون قبل و بعد بود. نمونه های این پژوهش را ۴۵ مادر دارای نگرش سوء رفتار تشکیل می دادند که به روش تصادفی منظم از میان مراجعین یکی از خانه های بهداشت شهرستان فلاورجان در سال ۸۷-۱۳۸۶ انتخاب شدند، ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه استاندارد نقش والدی افراد جوان – بزرگسال بود. این پرسش نامه از روایی و پایایی لازم برخوردار بود. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS10 و آزمون t-paired مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: مقایسه میانگین نمرات نگرش مادران قبل و بعد از اجرای برنامه آموزشی با P<0.001، نمایانگر وجود تفاوت معنی دار در میانگین نمره کلی نگرش قبل و بعد از مداخله آموزشی بود.نتیجه گیری: از آن جایی که در این مطالعه نگرش مادران نسبت به رفتار با کودک بعد از مداخله آموزش ارتقا یافت، این مساله تاثیر اقدامات آموزشی را تایید می نماید. چنین آموزش هایی ممکن است با بهبود رفتار والدین نسبت به فرزندان، موجب کاهش موارد بد رفتاری و کم توجهی نسبت به کودکان شود.

کلید واژه: سوء رفتار با کودک، مدل قصد رفتاری، آموزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.