خواص آسفالت پلیمری حاصل از اختلاط پس مانده تقطیر در خلا و ضایعات واحد تولید پلی اتیلن و لاستیک استیرن – بوتادی ان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خواص آسفالت پلیمری حاصل از اختلاط پس مانده تقطیر در خلا و ضایعات واحد تولید پلی اتیلن و لاستیک استیرن – بوتادی ان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خواص آسفالت پلیمری حاصل از اختلاط پس مانده تقطیر در خلا و ضایعات واحد تولید پلی اتیلن و لاستیک استیرن – بوتادی ان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خواص آسفالت پلیمری حاصل از اختلاط پس مانده تقطیر در خلا و ضایعات واحد تولید پلی اتیلن و لاستیک استیرن – بوتادی ان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خواص آسفالت پلیمری حاصل از اختلاط پس مانده تقطیر در خلا و ضایعات واحد تولید پلی اتیلن و لاستیک استیرن – بوتادی ان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم و تکنولوژی پلیمر (فارسی)

تعداد صفحات :۹

ضایعات پلیمری و غیرپلیمری فرایندهای پتروشیمیایی به عنوان مشکل جدی محیط زیست مطرح اند. بنابراین باید راه حلی یافت تا این ضایعات به شکل مفیدی به کار برده شوند. در واحد تولید SBR دو ماده ضایعاتی، یکی به شکل پودر ریز لاستیکی و دیگری حلال بازیابی شده –n متیل پیرولیدون (NMP) ایجاد می شوند. در واحد تولید HDPE نیز ماده ضایعاتی با وزن مولکولی کم به دست می آید که به سادگی در طبیعت تخریب نمی شود. از طرفی، برای تهیه قیرهای پلیمری معمولا قیر با پلیمرهای گرمانرم، لاستیک ها و روغن نرم کننده مخلوط می شود. در این پژوهش، اثر ضایعات SBR و PE به عنوان اصلاح کننده و ضایعات NMP به عنوان روغن نرم کننده پس مانده تقطیر در خلا نفت بررسی شد. نتایج نقطه نرمی، درجه نفوذ و نقطه شکست فراس قیرهای پلیمری حاصل حاکی از آن است که ضایعات پلیمری SBR و PE در دماهای بالا اصلاح کننده خوبی به شمار می آیند و ضایعات NMP به عنوان ماده پرکننده و کمکی در تولید قیر پلیمری قابل استفاده است. از این نوع قیر، آسفالت پلیمری نیز تهیه شد که در مقایسه با قیر ۶۰.۷۰ استاندارد استحکام مارشال بیشتر و روانی کمتری داشت. این نتایج تاکیدی بر استفاده مجدد مناسب این ضایعات مضر از نظر زیست محیطی است.

کلید واژه: آسفات پلیمری، پس مانده تقطیر در خلا، مواد ضایعاتی، پلی اتیلن، لاستیک استیرن، بوتادی ان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.