توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در علوم ورزشی

تعداد صفحات :۲۴

توسعه ورزش، از موضوعات مهم در توسعه ملی است و تلویزیون نقش مهمی در این زمینه دارد. هدف این پژوهش، بررسی نقش تلویزیون در توسعه ورزش و تهیه الگوی کاربردی به منظور هماهنگی برنامه های آن برای توسعه ورزش بود. نمونه آماری این تحقیق شامل چهار گروه دست اندرکار در رسانه های ورزشی، شامل مدیران رسانه های ورزشی، کارشناسان رسانه های ورزشی، مدیران ورزش و کارشناسان مدیریت ورزش بود. جامعه آماری ۵۶۰ نفر و نمونه آماری ۳۴۲ نفر بودند. نمونه تعیین شده با پرسشنامه محقق ساخته ای به پرسش های مربوط به نقش برنامه تلویزیون در دو موقعیت وضع موجود و مطلوب در توسعه ورزش ایران، پاسخ دادند. ۴۱ سوال پرسشنامه در پنج عامل مولفه های ورزش، منابع مالی، منابع انسانی، فرهنگی- اجتماعی و آموزشی- پژوهشی مطرح شدند. روش تحقیق از نوع توصیفی و علی مقایسه ای بود و داده ها از راه پیمایشی جمع آوری شد. بین نقش موجود برنامه های ورزشی تلویزیون با نقش مطلوب آن در هر پنج عامل توسعه ورزش اختلاف معنی داری وجود داشت. از دیدگاه آزمودنی ها، اولویت نخست در پنج عامل مورد نظر برای وضع مطلوب برنامه های ورزشی تلویزیون در توسعه ورزش، عبارت بود از توسعه ورزش همگانی، توسعه صنعت ورزش، انتخاب مدیران متخصص، کاهش استفاده از دخانیات و مواد مخدر، طراحی، ساخت و کاربرد تاسیسات ورزشی به صورت علمی و مبتنی بر استانداردها.با توجه به یافته های پژوهش می توان نتیجه گرفت برای دستیابی به وضعی مطلوب در توسعه ورزش از طریق تلویزیون، در برنامه ریزی ها و برنامه سازی های تلویزیونی، باید به اولویت های تعیین شده توجه کرد. در همین راستا و بر اساس اولویت های تعیین شده، یک الگوی کاربردی اقتضایی تهیه شد.

کلید واژه: برنامه های ورزشی، توسعه ورزش، مدیران رسانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.