طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت

تعداد صفحات :۲۴

امروزه کشورهای پیشرفته دنیا در کنار سایر شاخص های مهم اقتصادی خود، شاخص دیگری را به دلیل اهمیت فراوان رضایت مشتری در رونق اقتصادی «شاخص رضایت مشتری» تحت عنوان یک کشور برای صنایع مختلف توسعه داد ه اند. مقاله حاضر با هدف طراحی مدل سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای انجام گرفته است و به دنبال شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری توسعه ای و میزان شدت اثرگذاری هر عامل می باشد. سعی شده است در طراحی این مدل خصوصیات منحصر به فرد بانک های توسعه ای مد نظر قرار گیرد. بدین منظور سه بعد کیفیت خدمات، ویژگی های خدمات و فرآیند دسترسی به خدمات به عنوان ابعاد اصلی مدل سنجش رضایت مشتری در نظر گرفته شده است و بر روی داده های مربوط به ابعاد ویژگی های خدمات و نیز فرآیند دسترسی به خدمات تجزیه و تحلیل عاملی صورت گرفته است. تجزیه و تحلیل عاملی در قسمت ویژگی های خدمات یک فاکتور با مقدار ویژه بیش از یک استخراج کرد که درصد واریانس داده ها را تبیین می کند و در نتیجه حمایت آماری قابل دفاعی برای این بعد فراهم نمود. تجزیه و تحلیل عاملی در قسمت فرآیند دسترسی به خدمات سه فاکتور با مقدار ویژه بیش از یک استخراج کرد که ۷۸.۵ درصد واریانس داده ها را تبیین می کنند و در نتیجه حمایت آماری قابل دفاعی برای این قسمت نیز فراهم نمود.

کلید واژه: رضایت مشتری، بانک توسعه ای، کیفیت خدمات، ویژگی های خدمات، فرآیند دسترسی به خدمات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.