بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی میگو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی میگو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی میگو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی میگو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی میگو :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم کشاورزی

تعداد صفحات :۱۲

مطالعه سیستم بازاریابی میگو جهت پیدا کردن راه کارهای افزایش تقاضای آن در داخل از ضروریات است. کانال این بازار از تولید کننده (صید و پرورش) در جنوب کشور تا مصرف کننده در مرکز کشور کشیده شده است. حاشیه بازاریابی میگو از تفاوت قیمت دریافتی پرورش دهنده و قیمت پرداختی مصرف کننده به دست می آید. این مطالعه با استفاده از اطلاعات به دست آمده از عمل آوران و بازار خرده فروشی میگو در تهران و با استفاده از Markup model صورت گرفته است. نتایج مطالعه نشان می دهد که قیمت سر مزرعه، قیمت عمده فروشی میگو و هزینه حمل و نقل از عوامل موثر بر حاشیه کل بازاریابی میگو می باشند. هزینه های حمل و نقل و سایز هزینه های بازاریابی به جز هزینه حمل و نقل از عوامل موثر بر حاشیه خرده فروشی میگو می باشند. در مطالعه بازار عمده فروشی میگو از طریق محاسبه کارایی قیمتی بازار که یکی از راه های بررسی بازار می باشد، نسبت کارایی قیمتی بازار با ۲.۰۱ نشان دهنده عملکرد قیمتی بالای بازار و شاخص بازدهی سرمایه با ۰.۳۸ نشان دهنده بازدهی یک واحد سرمایه در بازار عمده فروشی میگو می باشد.

کلید واژه: حاشیه بازاریابی، حاشیه خرده فروشی، میگو،‌ کارایی بازار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.