بررسی مقایسه ای وضعیت ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای وضعیت ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای وضعیت ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای وضعیت ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای وضعیت ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (JOURNAL OF DENTAL SCHOOL SHAHID BEHESHTI UNIVERSITY OF MEDICAL SCIENCE)

تعداد صفحات :۱۲

سابقه و هدف: مقایسه وضعیت دانشگاه ها با یکدیگر روش خوبی برای تحلیل وضعیت موجود در هر قسمت از سیستم آموزشی است و می تواند به صورت الگویی برای برنامه ریزی در دانشگاه استفاده شود. این طرح با هدف طراحی معیارهای اندازه گیری و مقایسه ساختار، کارآیی و عملکرد دانشکده های دندانپزشکی ایران و معرفی برترین ها در ارایه خدمات آموزشی صورت پذیرفت.مواد و روشها: در این مطالعه تجربی، در کمیته تخصصی طرح که از اعضای هیات علمی صاحب نظر رشته دندانپزشکی و صاحب نظران آموزش پزشکی تشکیل شده بود. با استفاده از روش آنالیز هدف و بارش افکار مجموعه ای از معیارها در قالب یک نمودار شاخه درختی طراحی شد. سپس وزن این معیارها با روش های جلب توافق آرا تعیین گردید. از هر دانشکده نماینده ای برای تکمیل پرسشنامه جمع آوری اطلاعات معرفی شد. اطلاعات جمع آوری شده با بازدید از دانشکده ها تکمیل و تصحیح گردید. سپس امتیاز هر دانشکده در هر معیار محاسبه شد.یافته ها: ۵۷ معیار برای بررسی ارایه خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی شامل هفت مجموعه کنکور سراسری (با وزن %۲.۱)، اعضای هیات علمی (۶ معیار انتهایی با وزن %۱۵.۷)، امکانات و تجهیزات (۱۹ معیار انتهایی با وزن %۲۳.۲)، مدیریت (۱۸ معیار انتهایی با وزن %۳۱.۶)، سیستم حمایتی و مشاوره ای (۷ معیار انتهایی با وزن %۷.۴)، برونداد دانشجویان (۳ معیار انتهایی با وزن %۱۴.۶) و برونداد اعضای هیات علمی (۳ معیار انتهایی با وزن %۵.۴) طراحی شدند. دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی با امتیاز ۷۰.۱۲ از ۱۰۰، رتبه اول را کسب کرد.نتیجه گیری: الگوها و راه کارهای حاصل از این طرح، برای اصلاح و ارتقای کمی و کیفی خدمات آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی به کار گرفته شده است.

کلید واژه: آموزش، رتبه بندی، دندانپزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.