ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت

تعداد صفحات :۲۴

با رشد سریع تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین، ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک چه در تئوری و چه در کابرد از اهمیت بالایی برخوردار شده است. در این مقاله از طریق مطالعه تحقیقات انجام شده در زمینه وفاداری مشتریان به یک نام و نشان تجاری و یکپارچه سازی این تحقیقات، مدلی مفهومی در زمینه «وفاداری الکترونیک» ارایه شده و سپس به شرح مختصری از شاخص های ارایه شده در این مدل پرداخته شده است. در قسمت بعدی برای شرکت های مختلف، بر حسب میزانی که فعالیت های آنها در بازارهای الکترونیک انجام می پذیرد، راهکارهایی جهت اقدام در جهت وفادار نمودن مشتریان بیان شده است. در انتها نیز پیشنهادهایی برای به کارگیری بازاریابی الکترونیک و تحقیقات آتی در این راستا ارایه شده است.

کلید واژه: نام و نشان تجاری، وفاداری الکترونیک، کسب و کار الکترونیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.