بررسی همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه در دانشکده پزشکی کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه در دانشکده پزشکی کرمانشاه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه در دانشکده پزشکی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه در دانشکده پزشکی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه در دانشکده پزشکی کرمانشاه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طب و تزکیه

تعداد صفحات :۶

سابقه و هدف: با توجه به اهمیت امتحان جامع علوم پایه در تعیین وضعیت علمی دانشجویان پزشکی، این بررسی به منظور تعیین همبستگی ویژگی های فردی و تحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۷۹ با نتایج امتحان جامع علوم پایه دوره ۲۸ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام گردید.مواد و روش ها: این بررسی از نوع همبستگی روی ۳۸ نفر از دانشجویان پزشکی انجام شد. جهت جمع آوری اطلاعات از یک فرم اطلاعاتی که ویژگی های فردی و وضعیت تحصیلی دانشجویان و نمره آزمون جامع علوم پایه را در بر می گرفت، استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از آمار توصیفی (درصد و میانگین) و آمار استنباطی، (آزمونهای آنالیز واریانس، آزمون t، آزمون من ویتنی و کروسکال والیس) انجام گردید.یافته ها: از تعداد ۳۸ نفر دانشجوی پزشکی ورودی ۱۳۷۹ که در آزمون شرکت داشتند، ۶۸.۴ مذکر،‌۹۲.۱% از سهمیه مناطق، ۱۵.۸% دانش آموختگان دبیرستان های تیزهوشان، ۶۳.۲% بدون واحد افتاده و ۴۷.۴% ساکن خوابگاه بودند. میانگین معدل دیپلم آنها ۱۸.۴۹±۱.۲۰ و معدل کل دوره علوم پایه ۸۹±۱.۱% بود. بیشترین همبستگی معنی دار نمره آزمون جامع علوم پایه با معدل ترم پنجم و معدل کل دوره علوم پایه (۰.۸۹ و ۰.۷۹) نشان داده شد. بین نمره آزمون علوم پایه و جنس دانشجو، محل سکونت، سهمیه تحصیل در دبیرستان های تیزهوشان، تفاوت معنی دار آماری وجود نداشت.بحث: بطور کلی این بررسی نشان داد که معدل ترم های مختلف دوره علوم پایه معدل کل آن را از عوامل مهم در نمره امتحان جامع علوم پایه پزشکی می باشند.

کلید واژه: علوم پایه، دانشجویان پزشکی، ویژگی های فردی، ویژگی های تحصیلی، معدل دانشجویان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.