مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی :

مقاله مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی از صفحه ۷۹ تا ۱۰۵ منتشر شده است.
نام: مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی
این مقاله دارای ۲۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله درک اجتماعی
مقاله دانش آموزان ناشنوا
مقاله اختلال شنوایی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از پژوهش حاضر مقایسه درک اجتماعی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون اختلال شنوایی شهر شیراز بود. در این پژوه پژوهش تعداد ۱۶۰ نفر (۸۰ نفر با اختلالات شنوایی) و (۸۰ نفربدون اختلال شنوایی) مورد بررسی قرار گرفتند. آزمودنی های موردبررسی شامل دو گروه از دانش آموزان با اختلال شنوایی (۴۰ پسر و ۴۰ دختر) و دو گروه از دانش آموزان بدون اختلال شنوایی (۴۰ پسر و ۴۰ دختر) بودند که از بین دانش آموزان دو مرکز ناشنوایی، دانش آموزان با اختلال شنوایی به صورت تصادفی ساده و در انتخاب دانش آموزان بدون اختلال شنوایی از روش نمونه برداری چند مرحله ای استفاده شد. ابزار مورد استفاده مقیاس درک اجتماعی بوزاکی (۲۰۰۰) (a=0.81) بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری تحلیل واریانس یک طرفه و دو طرفه و رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج نشان داد بین دانش آموزان دختر و پسر در نمره کل مقیاس درک اجتماعی و ابعاد آن تفاوت معناداری وجود ندارد. همچنین نتایج نشان داد که تفاوت معناداری بین دو گروه با اختلال شنوایی و بدون اختلال شنوایی در نمره کل مقیاس درک اجتماعی و ابعاد آن وجود دارد (P<0.001) .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.