عارضه یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عارضه یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عارضه یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عارضه یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عارضه یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت

تعداد صفحات :۲۷

بهره مندی از سیستم لجستیک مناسب، یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب کار است. بررسی فضای کسب و کار خودرو سازان در ایران نشان دهنده پشت سر گذاردن مرحله رشد سریع اولیه و اشباع بازار است. یکی از استراتژی ها معمول شرکت ها در چنین حالتی، کاهش هزینه به منظور حفظ سوددهی و شناسایی فرصت های بهبود در سازمان است. اولین جایی که می توان کاهش هزینه و شناسایی فرصت های پیش رو را از آن شروع کرد، لجستیک و زنجیره تامین سازمان است. سازمان ها در هر زنجیره ای، به دنبال ایجاد بهبود در ساختار های عملیاتی هستند. در این مسیر دو سوال مهم مطرح می شود. اول اینکه چه فرصت هایی برای بهبود وجود دارد و دوم اینکه کدام فرصت با توجه به محدودیت های موجود، ارزش بیشتری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد. در این راستا، عارضه یابی با پاسخ گویی به این سوالات، سازمان را در کسب ارزش و ایجاد بهبود یاری می دهد. در این مقاله روشی جهت ارزیابی سیستم لجستیک سازمان (فرآیندهای تامین، تولید و فروش) در سطوح مدیریتی و سازمانی، جریان اطلاعات و جریان فیزیکی ارایه شده است. عارضه یابی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان نقاط ضعف و قوت سازمان را شناسایی کرده و در جهت بهبود آن اقدامات لازم را انجام داد. روش ارایه شده در این مقاله برای عارضه یابی سیستم لجستیک یک شرکت خودروساز در ایران مورد استفاده قرار گرفته است که در اینجا به عنوان مطالعه موردی ارایه شده است.

کلید واژه: تعیین ارزش مشتری، سیستم لجستیک، عارضه یابی، فرآیندها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.