نظرسنجی و نیازسنجی از دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۸۴ – ۸۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نظرسنجی و نیازسنجی از دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۸۴ – ۸۳ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظرسنجی و نیازسنجی از دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۸۴ – ۸۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظرسنجی و نیازسنجی از دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۸۴ – ۸۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظرسنجی و نیازسنجی از دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۸۴ – ۸۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :۱۶

پژوهش حاضر به بررسی نگرش و نیازهای مختلف دانش آموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه شهرستان ملایر درسال تحصیلی ۸۴ – ۸۳ پرداخته است. به این منظور، ۳۸۵ دانش آموز (۱۹۲ دختر و ۱۹۳ پسر) از بین کل دانش آموزان به شیوه نمونه گیری طبقه ای _ تصادفی منظم انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها، از پرسشنامه محقق ساخته، استفاده شد و روایی صوری پرسشنامه با نظر استادان مورد تایید قرار گرفت. همچنین طی مقاله مقدماتی، ضرایب پایایی پرسشنامه به شیوه سنجش همسانی درونی سوال ها با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه شد (نگرش سنجی ۰.۷ و نیازسنجی ۰.۸). برای تجزیه و تحلیل داده ها علاوه بر شاخص های آمار توصیفی از آزمون آماری من ویتنی یو استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با برنامه SPSS انجام گرفت. نتایج نشان داد که نگرش کلی دانش آموزان درباره امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس، برنامه و محتوای آموزشی، شیوه تدریس معلمان و نحوه ارزشیابی در مجموع با ۸۱ درصد در سطح خوبی قرار دارد. همچنین نیاز کلی دانش آموزان در زمینه امکانات و تجهیزات ورزشی، برنامه و محتوای آموزشی در مجموع با ۵۶.۱ درصد در سطح خیلی زیاد قرار دارد. در ضمن مقایسه نگرش دانش آموزان دختر و پسر در زمینه های امکانات و تجهیزات ورزشی، ارزشیابی از درس تربیت بدنی تفاوت معنی داری باهم ندارند اما در زمینه های برنامه و محتوای آموزشی و شیوه تدریس معلمان و به طور کلی نگرش دانش آموزان دختر نسبت به دانش آموزان پسر مثبت است. مقایسه نیازهای ورزشی دختران و پسران نشان می دهد که بین نظر دختران و پسران از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی، برنامه و محتوای آموزشی تفاوت معنی داری وجود ندارد.

کلید واژه: نگرش سنی، نیازسنجی، تدریس، ارزشیابی و محتوای درسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.