طراحی کنترلگر تراکم پیش بین تطبیقی بر پایه مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی کنترلگر تراکم پیش بین تطبیقی بر پایه مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کنترلگر تراکم پیش بین تطبیقی بر پایه مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترلگر تراکم پیش بین تطبیقی بر پایه مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کنترلگر تراکم پیش بین تطبیقی بر پایه مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشکده فنی دانشگاه تهران

تعداد صفحات :۱۳

مدیریت فعال صف (AQM) با کلاس دور ریز/علامت گذاری کردن بسته ها در صف مسیریاب ها بعنوان یک پیشنهاد جدید در کنترل تراکم شبکه های TCP/IP با پروتکل انتها به انتها مطرح شده است. مدیریت فعال صف در مسیریاب های شبکه TCP/IP به منظور بهره برداری بیشتر از پهنای باند موجود و کاهش تاخیر انتقال صورت می گیرد و یک مساله کنترل پسخوردی است. با علم به این موضوع که دینامیک شبکه های TCP/IP متغیر با زمان و غیرخطی است در این مقاله از یک مدل CARIMV و یک کنترلگر پسخورد تطبیقی به منظور کنترل ازدحام استفاده شده است. استراتژی کنترل به این صورت است که ابتدا یک پیش بینی از اندازه بافر گلوگاه صورت گرفته سپس پارامترهای کنترلگر طوری تنظیم می شوند که تابع هزینه بکار گرفته شده مینیمال شود. در پایان نتایج بدست آمده به کمک نرم افزار MATLAB شبیه سازی و با نتایج حاصل از کارهای قبلی نظیر الگوریتم RED و کنترلگرهای PI و PID مقایسه شده است.

کلید واژه: کنترل پیش بین تطبیقی، مدیریت فعال صف، الگوریتمRED ، مدل CARIMV

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.