بررسی مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالینی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالینی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه پرستاری ایران

تعداد صفحات :۲۰

زمینه و هدف: اگرچه در دهه اخیر پیشرفتهای چشمگیری در زمینه آموزش عالی خصوصا در زمینه پزشکی و پرستاری به وجود آمده است، ولی وجود موانع و مشکلات آموزش بالین پرستاری نیاز به بررسی دارد، زیرا شناخت و پیدا کردن راه حل مناسب برای هر کدام ازآن ها منجر به ارتقا سطح آموزش خواهد شد. از این رو مطالعه حاضر به منظور تعیین مسایل و مشکلات مربیان پرستاری با سابقه کم در زمینه آموزش بالین و ارایه راه کار مناسب می باشد.روش بررسی: این مطالعه توصیفی با روش حل مساله، در ارتباط با مشکلات آموزش بالین کلیه مربیان پرستاری با سابقه کمتر از ۵ سال دانشگاه های دولتی شهر تهران (شامل ۴۰ نفر) در سال ۱۳۸۵ صورت پذیرفت. ابزار پژوهش پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک و پرسشنامه های مشکلات ویژه مربیان با سابقه کمتر از ۵ سال بود.یافته ها: تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد، مشکلات حیطه های مختلف به ترتیب اولویت عبارتند از: در حیطه فردی «تعیین محل کارآموزی بدون توجه به گرایش یا تجارب قبلی مربی» با (۱۳۴) امتیاز؛ در حیطه ایفای نقش «ارزش گذاری نامناسب از طرف مسیولین دانشکده در ایفای نقش مربی» با (۱۶۲.۵) امتیاز، در حیطه ساختار سازمانی و مسایل آموزش بالین؛ «عدم وجود رابطه سازمانی هماهنگ شده و مشخص بین آموزش و بالین» با (۱۷۵) امتیاز؛ در حیطه تعامل «تعامل ناکافی بین مربی تازه کار و همکاران بالین» با (۱۵۲.۵) امتیاز؛ در حیطه امکانات و تجهیزات «محدودیت محیط فیزیکی و فضای نامناسب جهت برنامه های آموزشی و کنفرانس ها و…» با (۱۵۰) امتیاز؛ در حیطه رضایت شغلی «کمبود امکانات لازم برای پیشگیری از صدمات حین کار» با (۱۸۰) امتیاز و در حیطه احساس خودکارآمدی «احساس خودکارآمدی مربوط به توانایی بحث در رابطه با ایده ها و نظریات مربیان با سابقه کمتر از ۵ سال با مسیولین دانشکده» با کمترین امتیاز (۳۱۲.۵).نتیجه گیری: بر اساس یافته های پژوهش و بررسی راه کارهای هر حیطه با توجه به معیارها و ضوابط ویژه، تشکیل «کمیته کیفیت آموزش در بالین» به عنوان مناسب ترین راه کار برای کاهش مشکلات آموزش بالین پیشنهاد می شود.

کلید واژه: مربیان پرستاری با سابقه کم، آموزش بالینی، کمیته کیفیت آموزش در بالین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.