ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت

تعداد صفحات :۲۴

در این مقاله ضمن شناخت مشارکت های راهبردی و بررسی عوامل موثر بر موفقیت آنها، بر مبنای نتایج مرور تحقیقات، مهمترین عامل رفتاری موثر بر موفقیت مشارکت ها (اعتماد) را شناسایی و انتخاب کرده و وضعیت آن را در یکی از مهمترین مشارکت های راهبردی صنعت خودرو ایران موردتحلیل وارزیابی قرار می دهیم .بدین ترتیب عملکرد مشارکت راهبردی فوق را ازمنظر رفتاری و از طریق مهمترین عامل موفقیت آن و بصورت غیر مستقیم، مورد بررسی و موشکافی قرار داده و به کمک آن درک و بینش خوبی از اعتماد بین شرکا، ابعاد مختلف آن و نیز میزان موفقیت مشارکت بدست می آوریم.

کلید واژه: ارزیابی عملکرد مشارکت، اعتماد، مشارکت راهبردی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.