مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان :

مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در علوم آب و خاک (علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی) از صفحه ۳۷۷ تا ۳۸۸ منتشر شده است.
نام: بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازاریابی
مقاله کارایی
مقاله گل رز هلندی
مقاله اصفهان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مطالعه، تنگناها و مشکلات تولید و بازاریابی و نیز مسیرهای مختلف بازاررسانی و خدمات مربوط به آن از قبیل حمل و نقل، بسته بندی، انبارداری، درجه بندی و استاندارد گل رز هلندی در شهرستان اصفهان، به عنوان یکی از عمده تولید کننده های این گل، مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، مقادیر حاشیه بازاریابی، سهم عوامل بازاریابی در حاشیه بازاریابی، ضریب هزینه بازاریابی و کارایی بازاریابی محاسبه شد. اطلاعات این تحقیق از طریق تکمیل پرسش نامه از ۳۸ تولید کننده، عمده فروش (پخش کننده های گل های شاخه بریده) و خرده فروش (گلفروشی های سطح استان) و مصاحبه حضوری با ۴ شرکت مشاوره در زمینه تولید و بازاریابی رز هلندی جمع آوری شد. نتایج تحقیق نشان داد که ۵۶۵ درصد تولیدکنندگان فقط فعالیت تولیدی دارند و هیچ گونه فعالیتی در زمینه صادرات به کشورهای خارجی و حتی استان های دیگر نداشته اند. کارایی تکنیکی (۷۸۱۷ درصد) در مسیر اصلی بیشتر از کارایی قیمتی (۳۴۶۷ درصد) است و کارایی بازاریابی محاسبه شده نشان می دهد که به ازای هر ۱۰۰ ریال هزینه خدمات بازاریابی، ۱۸۸ ریال ارزش افزوده ایجاد می شود. بر اساس نتایج به دست آمده، مشکلات بازار رز هلندی بررسی و پیشنهاداتی در زمینه حل مسایل موجود و بهبود تولید و بازاررسانی گل رز هلندی ارایه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.