مهارت های ارتباطی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران (گزارش کوتاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهارت های ارتباطی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران (گزارش کوتاه) دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهارت های ارتباطی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران (گزارش کوتاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهارت های ارتباطی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران (گزارش کوتاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهارت های ارتباطی کارورزان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران (گزارش کوتاه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

تعداد صفحات :۴

این مطالعه با هدف ارزیابی مهارت های ارتباطی همه ۱۱۰ نفر کارورزان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیماران در سال ۱۳۸۳ انجام شد. به طور همزمان ۱۱۰ بیمار نیز به طور تصادفی از همین بیمارستان ها انتخاب شدند. ۳۸.۱۸%‌ کارورزان همواره با بیمار سلام و احوال پرسی و تنها ۱.۸۲% خود را به بیمار معرفی می کردند. ۲۱.۸۲% همواره از خود حساسیت نشان می دادند و ۱۰.۹۱% همواره بیمار را از ابهام خارج می کردند. ۲۳.۶۴% اجازه پرسیدن هر سوالی را به بیمار می دادند. از نظر بیماران ۴۹.۰۹% در مورد مشکل خود تفهیم می شدند، ۵۲.۷۳% می توانستند همه سوال های خود را بپرسند و ۶۱.۸۲% کارورزان از خود حساسیت و دلسوزی نشان می دادند. بنابراین پیشنهاد می شود که آموزش ارتباط مناسب با بیماران در برنامه آموزشی کارورزان گنجانده شود.

کلید واژه: مهارت های ارتباطی، کارورز

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.