لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۲۹

یکی از دغدغه های مفهومی و ذهنی بین المللی جدید در عرصه آموزش و پرورش طی چند سال اخیر مساله آموزش ارزش های شهروندی است. اساسا اشتیاق برای آموزش ارزش های شهروندی متناسب با فرهنگ و اعتقادات خاص هر جامعه، علاوه بر نیاز به ترتیب افراد آگاه و مسوول، به دلیل ارتباط های روزافزون، گسترش فرهنگهای مختلف و ارایه الگوهای متعدد شهروندی به وجود آمده است آموزش ارزش های شهروندی در صورت عدم تناسب با فرهنگ خودی و ملی به مفهوم و عمل شهروندی صدمه زده و گاه هویت یابی و همزیستی جوانان را با مشکل مواجه می سازد. هدف این پژوهش شناخت نظام ارزش های شهروندی برای لحاظ کردن در برنامه های درسی با توجه به موازین دینی در ایران، متناسب با فرهنگ کشور و آموزش و تدریس در دوره دبستان است.ماهیت پژوهش کاربردی و در بعد کمی و توصیفی از نوع پیمایشی است. به دلیل لزوم متخصص بودن پاسخگویان، جامعه آماری شامل متخصصان امر تعلیم و تربیت و برنامه ریزی – که احاطه کامل به موضوع داشتند – می باشد از بین پاسخگویان تعداد ۳۱ نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارهای سنجش به صورت پرسشنامه برای تدوین و سپس با نظرخواهی از متخصصین اعتباریابی شده است.تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده حاکی از آن است که: ارزش های ارایه شده برای نظرخواهی – که در هفت مقوله یا متغیر اساسی مطرح شده بود – به صورت منسجم برای آموزش در دوره دبستان با توجه به سن و پایه تحصیلی توصیه و تایید می شود.لحاظ کردن ارزش ها در پایه مختلف و روش های مناسب تدریس نیز متناسب با سن و ارزش مورد نظر مشخص شدند.

کلید واژه: شهروندی، ارزشهای شهروندی، برنامه درسی و روش های تدریس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.