مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶ :

مقاله بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در پژوهشگر (مدیریت) از صفحه ۶۹ تا ۷۹ منتشر شده است.
نام: بررسی استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی در سال ۱۳۸۶
این مقاله دارای ۱۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله استراتژی رهبری در هزینه ها
مقاله استراتژی تمایز
مقاله استراتژی تمرکز
مقاله صنعت
مقاله صادرات

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه رشد روز افزون ایجاد شرکت های بین المللی و رقابت تنگاتنگ آنان برای داشتن سهم بیشتر از بازار، فضای بسیار سختی را برای تصمیم گیری مدیران به وجود آورده است.در چنین فضایی که یک اشتباه یا تصمیم نادرست مدیران شرکت ها، ممکن است به شکست دائم آنان منجر شود، داشتن استراتژی های رقابتی امری اجتناب ناپذیر است. استراتژی های رقابتی در واقع جهت دهی عملکرد مدیران را برای شکست رقیبان قدرتمند در بازارهای بین المللی آشکار می کند.
هدف از انجام این تحقیق شناخت استراتژی های رقابتی شرکت های صادرکننده برتر ایرانی است.
جامعه آماری این پژوهش ۴۴ شرکت صادر کننده برتر ایرانی می باشد، از نمونه گیری تصادفی استفاده شده و حجم نمونه بر اساس جدول مورگان n=36 است.سوالاتی بر اساس مدل تحقیق طراحی شده و به وسیله پرسشنامه در اختیار شرکت ها قرار گرفته است و از این تعداد ۲۷ شرکت به پرسشنامه پاسخ داده اند.
داده های جمع آوری شده توسط نرم افزار spss مورد تحلیل آماری قرار گرفته و در این راستا از آزمون دو جمله ای استفاده شده است.
نتیجه تحقیق بیانگر این است که غالب شرکت های صادرکننده ایرانی از استراتژی رهبری در هزینه استفاده می کنند و از استراتژی های تمایز و تمرکز کمتر بهره می جویند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.