بررسی عوامل موثر بر انگیزه خدمتی کارکنان اجرایی استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر انگیزه خدمتی کارکنان اجرایی استان همدان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر انگیزه خدمتی کارکنان اجرایی استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر انگیزه خدمتی کارکنان اجرایی استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر انگیزه خدمتی کارکنان اجرایی استان همدان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اصول بهداشت روانی

تعداد صفحات :۱۸

مقدمه: بی شک ایجاد و حفظ انگیزه خدمتی کارکنان از مهمترین عوامل مدیریتی در توسعه و پیشرفت و بهره وری هر سازمان می باشد. انگیزه خدمتی به عنوان عاملی است که رفتار کارکنان را در جهت خاصی هدایت و سوق می دهد و بر کیفیت و کمیت فعالیت سازمان تاثیرگذار است. بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان انگیزه کارکنان می تواند در حفظ و ارتقا آن تاثیر به سزایی داشته باشد. هدف این مطالعه بررسی علل افزایش یا کاهش انگیزه خدمتی کارمندان در دستگاههای اجرایی استان همدان بود.مواد و روش کار: در این مطالعه تعداد ۲۹۲۳ از کارکنان استان مربوط به از هشت منطقه استان شامل مناطق همدان (۱۶.۱%) ۴۷۱، ملایر (۱۳.۴%) ۳۹۲، نهاوند (۱۲.۵%) ۳۶۶، تویسرکان (۱۱.۸%) ۳۴۴، کبودرآهنگ (۱۲.۱%) ۳۵۵، اسدآباد (۱۱.۱%) ۳۲۵، بهار (۱۱.۲%) ۳۲۶ و رزن (۱۱.۸%) ۳۴۴ با میانگین سنی ۳۴.۸۶ سال (انحراف معیار ۶.۲۳) از طریق نمونه گیری طبقه ای از کل کارکنان اجرایی استان شرکت نمودند. از این تعداد ۱۷۹۳ نفر (۶۱.۳%) مرد (۳۸.۷%) ۱۱۳۰ زن و (۶۸.۱%) ۲۵۱۶ متاهل و (۱۳.۹%) ۴۰۷ مجرد بودند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ای که توسط مجریان تدوین و قبلا روایی و پایایی آن مورد ارزشیابی قرار گرفته بود در سطح استان با هماهنگی بین کارکنان با توجه به کسر نمونه گیری توزیع و جمع آوری گردید.نتایج: نتایج رگرسیون نشان داد که جدی و علمی بودن ارزشیابی عملکردها (میانگین ۳.۷۵، B=0.2،‌ p<0.0001)، دریافت بازخورد از طرق مختلف در مورد نتایج انجام وظایف کاری (میانگین ۴.۵۹، B=3.92، P<0.0001)، فراهم بودن فرصت پیشرفت برای همه کارکنان (میانگین ۳.۵۳، B=0.261، P<0.0001) و شایسته و با صلاحیت بودن مدیر مربوطه (میانگین ۴.۲۷، B=0.469، P<0.0001) بر روی انگیزه خدمتی کارکنان اثر قابل توجه ای دارد.بحث: به طور کلی علل افزایش انگیزه جدی و علمی نمودن ارزشیابی عملکردها، دریافت بازخورد از طرق مختلف در مورد نتایج انجام وظایف کاری، فراهم بودن فرصت پیشرفت برای همه کارکنان و شایسته و با صلاحیت بودن مدیر بسیار پراهمیت می باشد.

کلید واژه: انگیزه خدمتی، کارکنان، استان همدان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.