مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷) :

مقاله رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در مدیریت سلامت از صفحه ۱۵ تا ۲۰ منتشر شده است.
نام: رابطه برند سازی (Branding) و شاخص های عملکردی (بیمارستان قائم (عج) مشهد؛ ۱۳۸۷)
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برندسازی
مقاله بیمارستان
مقاله شاخص
مقاله عملکرد
مقاله دانشگاه علوم پزشکی مشهد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیکترین متغیر در تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب می دانند. برندینگ در خدمات بهداشتی درمانی، پدیده ای نوظهور است. هدف این پژوهش تعیین رابطه برندسازی با عملکرد در بیمارستان قائم مشهد بود.
روش بررسی: این مطالعه از نوع همبستگی – مقطعی؛ در شش ماه دوم سال ۸۷ انجام شده است. داده ها در زمینه برندهای هتلینگ ایجاد شده با مراجعه به بیمارستان، مصاحبه با مسوولین، مشاهده تغییرات در مکان مورد مطالعه؛ و شاخصهای عملکردی مورد مطالعه با همکاری مرکز آمار بیمارستان و با مطالعه اسناد و مدارک موجود جمع آوری شده زوج مورد تحلیل قرار گرفته اند.
یافته ها: بین برندسازی و میانگین تغییرات در تعداد مراجعه کنندگان ارتباط معنادار آماری مشاهده نشد (P=0.453). بین نسبت برندسازی اتفاق افتاده در زمینه هتلینگ و تغییرات در میانگین درصد اشغال تخت (P=0.0000)، (گردش تخت P=0.016) (نسبت خالی ماندن P=0.012) رابطه آماری معنادار وجود داشت.
نتیجه گیری: برندسازی در بهبود عملکرد بیمارستان در محیطهای رقابتی که به دنبال جذب بیماران انتخابی می باشند، موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.