طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارایه دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارایه دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارایه دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارایه دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارایه دهنده رشته پرستاری در ایران و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۲

مقدمه: شناسایی نقاط قوت و ضعف دانشکده ها از طریق مقایسه وضعیت ارایه خدمات آموزشی در آنها یکی از روش های کارآمد تعیین وضعیت موجود است. به عبارت دیگر، رتبه بندی آموزشی مراکز و معرفی الگوهای برتر، لازمه برنامه ریزی های کوتاه مدت و درازمدت در دانشکده ها برای ارتقای کمی و کیفی در آنها است. هدف از این مطالعه، طراحی ابزار بررسی وضعیت کمی و کیفی خدمات آموزشی در دانشکده های ارایه دهنده رشته پرستاری و رتبه بندی آنها در سال ۱۳۸۳ در قالب این ابزار است. روش ها: در یک مطالعه پیمایشی ابتدا مجموعه ای از معیارها برای بررسی خدمات آموزشی در قالب یک نمودار شاخه درختی طراحی شد. سپس وزن این معیارها با روش های جلب توافق آرا تعیین گردید. از هر دانشکده نماینده ای برای تکمیل پرسشنامه جمع آوری اطلاعات معرفی شد. اطلاعات با بازدید از دانشکده ها تکمیل و تصحیح گردید. سپس امتیاز هر دانشکده در هر معیار محاسبه شد. برای آنالیز نهایی نیز از یک نرم افزار رایانه ای استفاده گردید. نتایج: مجموعه ای شامل بیش از ۶۰ معیار و شاخص در سه زیر مجموعه درونداد، فرایند و برونداد و میزان وزن آنها برای بررسی ارایه خدمات آموزشی در رشته پرستاری طراحی شد. رشته پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با امتیاز ۶۵.۱۵ از ۱۰۰ رتبه اول، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با امتیاز ۶۲.۵۹ از ۱۰۰ رتبه دوم ، و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران با امتیاز ۵۹.۷۶ از ۱۰۰، رتبه سوم را کسب کردند. نتیجه گیری: با انجام این طرح، نقاط قوت و ضعف ارایه خدمات آموزشی در رشته پرستاری مشخص شده و به عنوان الگویی عملی برای اصلاح و ارتقای کمی و کیفی، در اختیار برنامه ریزان و مسوولان قرار گرفت.

کلید واژه: وضعیت آموزشی، پرستاری، رتبه بندی، ابزار بررسی، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.