ساخت و آزمون کارگاهی دینامومتر اتصال سه نقطه و چرخ پنجم سرعت سنج تراکتوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساخت و آزمون کارگاهی دینامومتر اتصال سه نقطه و چرخ پنجم سرعت سنج تراکتوری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساخت و آزمون کارگاهی دینامومتر اتصال سه نقطه و چرخ پنجم سرعت سنج تراکتوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساخت و آزمون کارگاهی دینامومتر اتصال سه نقطه و چرخ پنجم سرعت سنج تراکتوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساخت و آزمون کارگاهی دینامومتر اتصال سه نقطه و چرخ پنجم سرعت سنج تراکتوری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم آب و خاک (علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی)

تعداد صفحات :۲۱

برای اندازه گیری مقاومت کششی و توان مالبندی مورد نیاز ادوات سوار، به ابزار دقیقی همچون دینامومتر اتصال سه نقطه و ابزار اندازه گیر سرعت پیشروی تراکتور نیاز می باشد. در این تحقیق یک نوع دینامومتر نوع قابی ساخته و ارزیابی شد. نیروهای وارده به دینامومتر از طریق استفاده از سه مبدل نیرو) که هر کدام یک تیر یکسرگیر به شکل U وارونه می باشد (که بر روی قابی با قابلیت نصب به اتصال سه نطقه تراکتور قرار داده شده اند، اندازه گیری می شوند. هر مبدل نیرو، نیرو را با استفاده از یک مدار پلی که بر اساس استفاده از کرنش سنج ها طراحی شده اند، اندازه گیری می نماید. هر مبدل نیروی دینامومتر با اعمال مقدار بار معین به آن و اندازه گیری ولتاژ خروجی آن واسنجی شد. سپس واسنجی دیناموتر با اعمال مقدار بار مشخص به آن اندازه گیری ولتاژ خروجی مدارهای پلی مبدل های نیرو انجام گرفت. واسنجی های استاتیکی انجام گرفته نشان داد که یک رابطه خطی با ضریب تبین بالایی (R2=0.999) بین نیروه های اعمال شده و خروجی پل ها وجود دارد. اثر پس مانده (هیسترزیس) بین بارگذاری و بار برداری بسیار کوچک بود. اثر نقطه بارگذاری نسبت به محور عمودی دینامومتر بر مقدار نیروی اندازه گیری ناچیز بود. برای اندازه گیری سرعت پیشروی واقعی تراکتور، یک چرخ پنجم با استفاده از یک محور چرخشی انکودر ساخته شد. واسنجی های انجام گرفته روی سطوح آسفالته و خاکی نشان داد که یک رابطه خطی با ضریب تبین بالا (R2=0.999) بین سرعت پیشروی اندازه گیری شده و خروجی محور چرخش انکودر وجود داشت. خطای اندازه گیری در سرعت های کم در مزرعه و در سرعت های زیاد (تا ۱۲.۵ کیلومتر در ساعت) روی سطح آسفالته به ترتیب حدود ۳ و ۸ درصد بود. واحد جمع کننده داده ها، علاوه بر نمایش نیرو و سرعت پیشروی، به صورت لحظه ای می تواند نمودارهای نیرو بر حسب زمان و مسافت را روی صفحه نمایش رایانه دستگاه نمایش دهد.

کلید واژه: دینامومتر اتصال سه نقطه، چرخ پنجم، مقاومت کششی، سرعت پیشروی، ادوات سوار، توان مالبندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.