ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم کشاورزی

تعداد صفحات :۱۸

برنج یکی از مهمترین غلاتی است که غذای دو سوم جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استان گیلان به عنوان یکی از مهمترین استان های تولید کننده برنج کشور محسوب می شود به طوری که بیش از ۳۰ درصد برنج کشور در این استان تولید می شود. یکی از مهمترین مشکلات برنج، نوسانات شدید قیمت و سیستم بازاریابی سنتی آن است که اغلب برای تولید کنندگان برنج در استان گیلان لطمات جبران ناپذیری وارد می کند. در این پژوهش هدف، مقایسه اقتصادی استفاده شده است، که عبارتند از: روش موتاد (MOTAD)، روش شبیه سازی و روش احتمال غالب (GSD)،‌ اطلاعات مورد نیاز در این پژوهش از طریق نمونه گیری از بخش تولید، عمده فروشان، کارخانجات برنجکوبی، خرده فروشان و سایر عوامل موجود در سیستم بازاریابی در سال ۱۳۸۳ جمع آوری شده است. همچنین اطلاعات کلی تر از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی تهیه شده است. با استفاده از روش MOTAD، چهارده راهبرد از ۵۶۳ راهبرد به عنوان راهبرد برتر انتخاب گردیدند که براساس میزان میانگین سود در هکتار و میزان ریسک اولویت بندی شدند. بهترین راهبرد، فروش ۳۰ درصد محصول در ماه مهر و فروش ۷۰ درصد باقی مانده پس از انبارداری در ماه فروردین است که بالاترین سود خالص و میزان ریسک را به همراه دارد. نتایج حاصل از روش شبیه سازی براساس مسیرهای بازاریابی و زمانهای مختلف عرضه، ۱۱۴۶ راهبرد را در سطوح مختلف ریسک و سود خالص ارایه نمود که نهایتا ۲۰ راهبرد مناسب انتخاب گردید و بهترین راهبرد، فروش ۱۰۰ درصد محصول در فروردین ماه و بطور مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده بوده است. روش احتمال غالب GSD نیز نتایج مشابه روش شبیه سازی ایجاد نموده است.

کلید واژه: راهبرد بازاریابی، برنج، گیلان، موتاد، شبیه سازی، احتمال غالب

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.