نقش بسته بندی آبزیان بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بسته بندی آبزیان بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بسته بندی آبزیان بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بسته بندی آبزیان بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بسته بندی آبزیان بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم کشاورزی و منابع طبیعی

تعداد صفحات :۱۲

با تاکید بر نقش بسته بندی، رفتار مصرفی ۳۱۶ خانوار با نمونه آماری مستقل در هر یک از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در بهار سال ۱۳۸۴ بررسی گردید. در روش آماری بر حسب نوع سوال و آماره بکار رفته در تحلیل استنباطی پژوهش برای آماره های ناپارامتریک: از آزمون های فریدمن، کای دو و آماره های پارامتریک شامل: آماره Z (توزیع نرمال) و در نهایت ضریب فی کرامر استفاده شد، بطوری که رابطه معنی داری بین سطوح درآمدی خانوارها تهرانی و گرایش مصرفی آنها وجود نداشت و عواملی مانند کیفیت و تازگی و بهداشتی بودن محل توزیع بیشترین نقش را در تصمیم خرید آنها داشتند. قیمت آبزیان و بسته بندی مطلوب، اولویتی برابر داشتند و ۶۲.۳ درصد ترجیح می دادند آبزیان را بسته بندی شده خریداری کنند. مصرف سرانه هر فرد در شهر تهران ۳.۴۶ کیلوگرم برآورد شد. مصرف کنندگان آبزان بسته بندی شده خواهان درج ارزش غذایی و افزایش توانایی مدت نگهداری بسته، درج زمان تولید، کد بهداشتی و داشتن بر چسب معتبر و اطلاعت در مورد طبخ آبزیان و راحت باز شدن بسته بندی هستند. گرایش مصرف خانوارها به علت افزایش جمعیت آنان و قیمت آبزیان در نتیجه کاهش ذخایر دریای و بهره برداری از آنها، به سمت آبزیان پرورشی بخصوص قزل آلا سوق یافته است. پس رفتار مصرف کنندگان و تصمیم خرید آنها متاثر از اقتصاد روز و جهت گیری های شیلات در توسعه آبزی پروری بوده است. عدم اطمینان از تازگی و بهداشتی بودن آبزیان نیز از دلایل عمده عدم مصرف آن است، که باعث گرایش شهروندان به خرید از نمایندگی هیا شیلات شده است که نیازمند تبلیغات و هدایت مصرف کنندگان به سوی سایر مکان های معتبر توزیع است. این تحقیق لزوم مدیریت بازاریابی با استفاده از تحقیقات بازاریابی و افزایش اطلاع رسانی در جهت آگاهی دادن به مزایای بسته بندی در جهت کاهش ضایعات و ایجاد ارزش افزوده و ساماندهی کانال های توزیع را برای افزایش مصرف سرانه خاطر نشان می سازد و بر ایجاد آژانس های اطلاع رسانی و تحقیقات بازاریابی و پژوهش بیشتر در این زمینه تاکید می نماید.

کلید واژه: ماهی، بازاریابی، بسته بندی، رفتار مصرفی، تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.