کانال های ارتباطی میان رشد و تجارب در برخی از صنایع ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کانال های ارتباطی میان رشد و تجارب در برخی از صنایع ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کانال های ارتباطی میان رشد و تجارب در برخی از صنایع ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کانال های ارتباطی میان رشد و تجارب در برخی از صنایع ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کانال های ارتباطی میان رشد و تجارب در برخی از صنایع ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشهای اقتصادی

تعداد صفحات :۲۶

فرایند تولید صنعتی، فرایندی فنی، اجتماعی و سیاسی است. از نظر اقتصادی نیز به ویژه در سطح کلان و در بلند مدت، از ویژگی هایی برخوردار می باشد که تحت عنوان نقش صنعت در رشد اقتصادی مورد بحث اقتصاددانان قرار گرفته است. به طور تقریبی، رشد اقتصادی با صنعتی شدن منطبق است و در قرون اخیر، صنعتی شدن با رشد اقتصادی همراه بوده است به نحوی که بسیاری از متفکران این دو را یکی دانسته اند. هدف ما در این مقاله، بررسی ساختار تجارب در برخی از صنایع ایران و نقش آنها در ایجاد رشد می باشد.بررسی نتایج تخمین های مدل اقتصاد سنجی نشان می دهند که صنعت ایران به دلیل قرار گرفتن در چرخه درون گرای تولید، حالت ایستا، ساکن و انفعالی را در متن اقتصادی کشور دارا می باشد. این نتایج حاکی است، اتکا به الگو و جریانات تقاضای داخلی قادر نیست پویایی تقاضا برای کالاها و خدمات را حتی در سطح ملی تامین نماید؛ و مسلم است که زنجیره های ارزش، برای شکل دهی این محصولات در فضایی به هم متصل می گردند که در آنها حلقه های مفقوده بسیار است.نتایج این مقاله نشن می دهند که صنایع مورد بررسی در ایران در امر تجارب، حتی در انجام وظایف کلاسیک یا تعادل و بازارگرایی در سطح ملی با شکست مواجه می شوند. ارزیابی معادلات تخمینی نشان می دهند، حاصل تولید فعالیت های صنعتی، روابط ارگانیک میان اجزای نظام اقتصادی و اجتماعی را طوری به هم زده است که تمام مناسبات آن به طور غیر معقولی جلوه می نماید. این ناهمگرایی و مشکلات ساختاری، پیوسته «باز تولید» می شود و ناهماهنگی های متعددی را ایجاد می کند که به واسطه ارتباط با بازارهای جهانی ناهنجاری های مجموعه اقتصاد ایران را تقویت می نماید.

کلید واژه: تجارب در بخش صنایع ایران، تولیدات صنعتی رشد درون زا، مدل زانگ، درجه بازبودن تجاری، رشد ارزش افزوده صنعت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.