مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی :

مقاله استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در پژوهشگر (مدیریت) از صفحه ۳۴ تا ۴۸ منتشر شده است.
نام: استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آمیخته ترفیعی و تشویقی
مقاله فروش شخصی
مقاله تصویر موسسه
مقاله بازاریابی مستقیم
مقاله واحدهای کوچک دانشگاهی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه استفاده از شیوه های نوین علمی برای پیشبرد اهداف هر سازمانی ضروریست. یکی از فاکتورهای مهم دخیل در بالا بردن سطح علمی دانشگاه در نتیجه پیشرفت تحصیلی دانشجویان جذب هیات علمی با مدرک دکتری و تخصص لازم برای تدریس و تحقیق در دانشگاه می باشد. یکی از شیوه های نوین جذب اساتید استفاده از شیوه های نوین بازاریابی می باشد. هر چند بیشتر تحقیقاتی که تا حال صورت گرفته در خصوص بازاریابی محصول بوده؛ اما در این زمینه، بازاریابی خدمات، بیشتر می تواند به ارایه یک مدل بازاریابی به ما کمک نماید (بر اینکه واژه مشتری مفاهیم متفاوت در علم بازاریابی دارد). در این تحقیق، نظر به اینکه اساتید شاغل با عملکرد دانشگاه از نزدیک آشنا بوده و اساتید غیرشاغل نیز به راحتی می توانند دلایل همکاری و عدم همکاری با دانشگاه آزاد را بیان نمایند با استفاده از نظرات خود اساتید (شاغل در این واحدهای دانشگاهی و غیرشاغل در این دانشگاه) به آزمون فرضیه های خود پرداخته ایم. روش تحقیق مورد استفاده پیمایشی بوده و با استفاده از رگرسیون به بررسی عوامل موثر در جذب اساتید به صورت تمام وقت یا حق التدریسی پرداخته شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که از بین ۵ عامل اصلی موثر، پیشبرد فروش بیشترین تاثیر را می تواند داشته باشد و همبستگی بیشتری بین این عامل نسبت به سایر عوامل با جذب اساتید وجود دارد و دانشگاه می بایست بتواند از این فاکتور استفاده نموده و به جذب اساتید بپردازد. به این منظور مدلی ارایه گردیده که می تواند در صورت استفاده صحیح و دقیق از آن،جذب اساتید را تسهیل نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.