بررسی میزان توجه به مولفه های هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان توجه به مولفه های هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان توجه به مولفه های هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه به مولفه های هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان توجه به مولفه های هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملی

تعداد صفحات :۲۵

پژوهش حاضر با هدف توصیف میزان توجه به مولفه ها و مفاهیم مرتبط با هویت ملی در کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران انجام شده است. بدین منظور با بهره گیری از روش تحلیل محتوی، ۲۷ جلد کتاب درسی دوره آموزش ابتدایی سال ۸۲ – ۱۳۸۱ که شامل ۵۱۲ درس،۳۱۹۹ صفحه و ۳۳۳۲ تصویر بوده، مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. از روش آنتروپی شانون نیز برای تفسیر پیام و پردازش اطلاعات موجود برای به دست آوردن ضریب اهمیت هر یک از مقوله های اصلی تحقیق شامل ارزش های هویت ملی،ارزش های دینی- مذهبی و ارزش های انقلابی است که هریک توسط معیار های تعریف شده از نظر محقق، بررسی گردیده اند. بر اساس یافته پژوهش، توجه متعادلی به عناصر و مولفه های هویت ملی نشده و در این میان دروس، صفحات و تصاویر کتب درسی این دوره، در زمینه شکل دهی هویت ملی در نسل جدید، بسیار کمرنگ ایفای نقش نموده اند.

کلید واژه: هویت ملی، تحلیل محتوی، آموزش ابتدایی، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.