مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن) :

مقاله مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مرداد و شهریور ۱۳۸۹ در بررسی های بازرگانی از صفحه ۲۶ تا ۴۰ منتشر شده است.
نام: مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برند
مقاله ماهیت برند
مقاله بازار مصرف
مقاله ایران
مقاله ژاپن
مقاله کره جنوبی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این مقاله بررسی ادراک مصرف کنندگان از برندهای جهانی در مقابل برندهای محلی در سه کشور ایران، کره جنوبی، ژاپن است. با توجه به این که تعداد برندهای جهانی در حال افزایش است و در مقابل بازار جهانی در حال پیچیده شدن است و مصرف کنندگان در بازارهای مختلف تقاضاهای متفاوتی دارند، ضرورت بازاریابی محلی و ایجاد استراتژی های خاص در خصوص آن احساس می شود. بنابراین، در این مطالعه اثر نوع کشور (از لحاظ توسعه اقتصادی) روی پاسخ و واکنش مصرف کنندگان در سه کشور ایران، کره و ژاپن در خصوص جنبه های سه گانه برند: ارتباطات خاص و ویژه برند، ادراک کلی برند و تعهد برند بررسی شده است. نتایج نشان داد ارتباطات خاص برند، ادراک عمومی برند و تعهد برند (فقط وفاداری برند) برای هر کشور تاثیر متفاوتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.