مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم :

مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مرداد و شهریور ۱۳۸۹ در بررسی های بازرگانی از صفحه ۷۳ تا ۸۷ منتشر شده است.
نام: بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تجارت الکترونیکی
مقاله قصد به کارگیری
مقاله گروه شرکت های همکاران سیستم
مقاله مشتری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
انتخاب تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت مبتنی بر اینترنت به شرکت ها در کشورهای در حال توسعه مکانیسم های مبادلاتی جدیدی را ارایه می کند که آن ها را قادر می کند تا بر یک مبنای برابر و عادلانه تر در بازارهای جهانی رقابت کنند. اجرای تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت، منجر به کاهش هزینه های معاملاتی شرکت ها می شود. همچنین فرصت هایی را برای شرکت ها در کشورهای در حال توسعه فراهم می کند که روابط تجاری مستقیم خود را با خریداران و فروشندگان بین المللی افزایش دهند. در این میان عواملی که بر انتخاب و به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت تاثیر دارند از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. در این تحقیق تلاش شده است تا به بررسی عوامل موثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیک شرکت به شرکت در گروه شرکت های همکاران سیستم پرداخته شود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی – پیمایشی است. جهت بررسی نرمال بودن جامعه از آزمون کولموگروف – اسمیرنوف و جهت آزمون فرضیات از رگرسیون استفاده شده است. نتایج به دست آمده از آزمون فرضیات این پژوهش نشان داد که عوامل نوآوری (سازگاری تجارت الکترونیکی با سیستم های فعلی، هزینه درک شده از تجارت الکترونیک)، عوامل ارتباطی (معیارهای مشارکت با مشتریان، فواید تجارت الکترونیکی)، ساختار سازمانی (تخصص فنی، تمرکز، ادغام) بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.