بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم کشاورزی ایران
تعداد صفحات :۱۰
اینترنت یکی از مهمترین نوآوری های فنی در عرصه اطلاع رسانی می باشد که بر همه جنبه های آموزش و پژوهش تاثیر گسترده ای دارد و استفاده از آن در زمینه های عمومی و تخصصی با سرعت حیرت آوری رو به افزایش است. در این امر، کشاورزی به طور عموم و ترویج و آموزش کشاورزی به خصوص نیز استثنا نیستند. هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش می باشد. روش تحقیق مورد استفاده، روش توصیفی و ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه است. تجزیه و تحلیل داده ها با روش های آماری توصیفی – همبستگی و استنباطی با استفاده از نرم افزار Spss 10 انجام شد. نتایج بدست آمده نشان داد که ۷۸ درصد از دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی به اینترنت دسترسی دارند و حدود ۵۸.۳ درصد از آنها در حد زیاد و خیلی زیاد با امکانات اینترنت آشنایی دارند. مهمترین عوامل مرتبط در آشنایی با اینترنت به ترتیب دوستان و همکاران، تجربه شخصی و مطالعه کتاب و مقاله میباشد. از میان انواع موتورهای کاوش، موتورهای کاوش راهنما و نمایه ای بیشترین کاربرد را دارند. مهمترین هدف دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی از کاوش در اینترنت به ترتیب انجام فعالیت های پژوهشی، شناسایی منابع تخصصی و روزآمد کردن اطلاعات تخصصی می باشد. بیشترین موارد استفاده از اینترنت توسط دانشجویان، انجام پایان نامه و تکالیف درسی است. یافته ها نشان داد بین نگرش پاسخ دهندگان نسبت به متغیرهای مزیت نسبی، آزمون پذیری و قابلیت رویت اینترنت با متغیر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بین نگرش پژوهشگران نسبت به پیچیدگی اینترنت با پذیرش و کاربرد آن رابطه منفی و معنی داری مشاهده شد.
کلید واژه: آموزش، اینترنت، پژوهش، ترویج و آموزش کشاورزی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.