بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم کشاورزی ایران

تعداد صفحات :۱۰

اینترنت یکی از مهمترین نوآوری های فنی در عرصه اطلاع رسانی می باشد که بر همه جنبه ‏های آموزش و پژوهش تاثیر گسترده ‏ای دارد و استفاده از آن در زمینه ‏های عمومی و تخصصی با سرعت حیرت ‏آوری رو به افزایش است. در این امر، کشاورزی به طور عموم و ترویج و آموزش کشاورزی به خصوص نیز استثنا نیستند. هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش می ‏باشد. روش تحقیق مورد استفاده، روش توصیفی و ابزار گرد آوری داده‏ ها پرسشنامه است. تجزیه و تحلیل داده ‏ها با روش های آماری توصیفی – همبستگی و استنباطی با استفاده از نرم افزار Spss 10 انجام شد. نتایج بدست آمده نشان داد که ۷۸ درصد از دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی به اینترنت دسترسی دارند و حدود ۵۸.۳ درصد از آنها در حد زیاد و خیلی زیاد با امکانات اینترنت آشنایی دارند. مهمترین عوامل مرتبط در آشنایی با اینترنت به ترتیب دوستان و همکاران، تجربه شخصی و مطالعه کتاب و مقاله می‏باشد. از میان انواع موتورهای کاوش، موتورهای کاوش راهنما و نمایه ‏ای بیشترین کاربرد را دارند. مهمترین هدف دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی از کاوش در اینترنت به ترتیب انجام فعالیت های پژوهشی، شناسایی منابع تخصصی و روزآمد کردن اطلاعات تخصصی می ‏باشد. بیشترین موارد استفاده از اینترنت توسط دانشجویان، انجام پایان نامه و تکالیف درسی است. یافته ‏ها نشان داد بین نگرش پاسخ دهندگان نسبت به متغیرهای مزیت نسبی، آزمون پذیری و قابلیت رویت اینترنت با متغیر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی رابطه مثبت و معنی ‏داری وجود دارد. بین نگرش پژوهشگران نسبت به پیچیدگی اینترنت با پذیرش و کاربرد آن رابطه منفی و معنی ‏داری مشاهده شد.

کلید واژه: آموزش، اینترنت، پژوهش، ترویج و آموزش کشاورزی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.