مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار :

مقاله آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تیر ۱۳۸۹ در نشریه مهندسی عمران و نقشه برداری (دانشکده فنی) (Civil Engineering Infrastructures) از صفحه ۱۴۱ تا ۱۵۰ منتشر شده است.
نام: آنالیز دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر عبور قطار سریع السیر با در نظر گرفتن اندرکنش پل و قطار
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پل راه آهن
مقاله اندکنش پل و قطار سریع
مقاله تحلیل دینامیکی
مقاله پدیده تشدید

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
با توجه به اهمیت ارزیابی رفتار اندرکنش قطارهای سریع السیر هنگام عبور از پل ها، در این مقاله سعی شده است تا با بررسی دقیق مدارک فنی و تجربیات پیشین، روش های کاربردی و جدید، برای بررسی پاسخ دینامیکی پل های راه آهن تحت اثر حرکت قطار سریع السیر مورد استفاده قرار گیرد. در نظر گرفتن یک مدل رفتاری کامل سه بعدی از مجموعه عوامل موثر (قطار، ریل و سازه پل) در تحلیل دینامیکی مجموعه توسط نرم افزار ANSYS با در نظر گرفتن اثر اندرکنش موجود بین دو مجموعه سازه پل و قطار و ارزیابی نتایج در قالب متغیرهای موثر اصلی و مقایسه آنها با روش نتایج حاصل از روش های متعارف، از جمله ویژگی های این پژوهش به شمار می رود. برای بررسی این موارد از نتایج تحلیل سه پل بتنی با طول دهانه متفاوت و مدلسازی با استفاده از نرم افزار المان محدود در حالت سه بعدی با جزییات کامل و تحت اثر حرکت قطار سریع السیر در سرعت های مختلف، استفاده شده است. ارزیابی وقوع پدیده تشدید (رزونانس) بین سازه پل و سیستم قطار سریع عبوری از موارد پراهمیت در طراحی ایمن این خطوط به شمار می رود که در بخشی از این پژوهش مورد توجه واقع شده است و بنابراین بر اساس نتایج حاصل باید در تشخیص سرعت های بحرانی و فرکانس تحریک قطار، دقت لازم انجام شود، به گونه ای که از انطباق فرکانس ارتعاشی سازه پل با فرکانس تحریک قطار اجتناب شود. در ضمن در نظر گرفتن نیروهای تماسی و اثر اندرکنش بین قطار و سازه پل برای پل های با دهانه کوتاه، سبب کاهش پاسخ های دینامیکی (تغییر مکان وسط دهانه پل) می شود که دلیل آن لحاظ شدن اتلاف انرژی تماسی و کاهش اثر ضربات به دلیل پیش بینی فنرها و میراگرهای سیستم تعلیق در مدل در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.