زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)

تعداد صفحات :۳۰

در ایران، کارآفرینی پدیده ای بسیار نو و پژوهش ها به ویژه در مورد کارآفرینی زنان، بسیار محدود می باشد. همچنین، به رغم اینکه در سال های اخیر شاهد تمایل بیشتر زنان ایرانی، به مشارکت اقتصادی و اجتماعی و خصوصا تحصیلات عالی هستیم، قادر به بهره مندی از مشارکت آنان در امور اقتصادی جامعه نمی باشیم. به منظور بررسی عوامل فرهنگی – اجتماعی موثر در راه اندازی فعالیت های اقتصادی کارآفرینانه توسط زنان دانشگاهی ایران، پس از مرور ادبیات کارآفرینی زنان، فهرستی از عوامل فرهنگی اجتماعی موثر بر ایجاد کسب و کارهای جدید بدست آمد. به منظور تعیین عوامل فرهنگی اجتماعی موثر بر ایجاد کسب و کارهای زنان دانشگاهی ایران، پرسشنامه ای طراحی و پس از اصلاح بر اساس نظرات خبرگان کارآفرینی و انجام پیش آزمون، در جامعه نمونه ایران مورد سنجش قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که از میان عوامل فرهنگی – اجتماعی که شامل نگرش موافق اطرافیان به زن کارآفرین، ارزش ها و باورهای جامعه، وجود الگوی نقش در اطرافیان، برقراری تعادل بین خانواده و کار، آموزش و محرک های محیطی می باشد، تنها عامل تقویت کننده، نگرش موافق اطرافیان به زن کارآفرین می باشد و سایر عوامل در این امر بی تاثیر هستند.

کلید واژه: الگوهای نقش، ایران، باورهای سنتی، تضاد نقش ها، ساختارهای فرهنگی – اجتماعی، کارآفرینی زنان، کسب و کارهای کارآفرینانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.