ساخت قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساخت قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساخت قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساخت قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساخت قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم آب و خاک (علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی)

تعداد صفحات :۱۳

در زیرلاستیک ها بسیار مفید خواهد بود. استفاده از این سیستم باعث بهبود زمین گیرایی، کاهش فرسایش لاستیک چرخ های محرک، کاهش مصرف سوخت و افزایش ظرفیت مزرعه ای تراکتور خواهد شد. علی رغم این که استفاده از این سیستم مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت، تاکنون برای بهینه سازی آن فعالیتی در داخل کشور صورت نگرفته است. از این رو طراحی و ساخت سیستم قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک برای نصب روی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ تولید داخل‌، در این پژوهش انجام شده است. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که در هنگام ایجاد وضعیت های بحرانی، قفل دیفرانسیل را از درگیری خارج می کند. وضعیت های بحرانی درگیر بودن قفل دیفرانسیل عبارت اند از: استفاده از ترمزهای مجزا، سرعت های پیشروی بالا و چرخاندن غربالک فرمان. به منظور اندازه گیری و تشخیص وضعیت های بحرانی به ترتیب از سه نوع حسگر کششی، القایی، و جابه جایی زاویه ای استفاده شد. خروجی این حسگرها به یک مدار تصمیم گیرنده فرستاده شده و در آنجا تصمیم لازم مبنی بر ادامه درگیری یا آزاد شدن آن گرفته می شود. مدار تصمیم گیرنده یک میکروکنترلر قابل برنامه ریزی است که می توان پارامترهای دیگری را برای کنترل به آن اضافه کرد و یا موارد موجود را تغییر داد. پس از طراحی و نصب سیستم روی تراکتور، عملکرد آن در عملیات خاکورزی با گاوآهن برگرداندار سه خیشه با عرض کار ۱۱۰ سانتی متر و عمق کار ۲۵ سانتی متر بررسی شد.آزمایش ها نشان دادند که در تراکتور معمولی، به علت توزیع نامناسب وزن و شرایط زمین گیرایی غیر یکسان زیر لاستیک چرخ های محرک، لغزش دو محور ۶ درصد اختلاف دارند که استفاده از این سیستم آن را بهبود بخشید. به علاوه بر اثر کاهش لغزش چرخ ها مصرف سوخت نیز حدود ۰.۵ لیتر در هکتار کاهش یافت.

کلید واژه: تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵، قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.