مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی :

مقاله ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در مجله پزشکی هرمزگان از صفحه ۱۲۴ تا ۱۳۳ منتشر شده است.
نام: ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری مبتنی بر روش های فاکتورهای حیاتی موفقیت و برنامه ریزی سیستم شغلی
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیستم های اطلاعات بیمارستانی
مقاله سیستم اطلاعات مدیریت
مقاله دفتر پرستاری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: تجهیز مدیریت به یک سیستم اطلاعات صحیح و مطمئن، باعث ارتقا توانایی آن در اتخاذ تصمیم در مورد برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل می گردد. این پژوهش با هدف تحلیل و ارزیابی نیازهای اطلاعاتی دفتر پرستاری کشور انجام گرفته است.
روش کار: این پژوهش از نوع کاربردی و توصیفی مقطعی است. با توجه به وجود روشهای مختلف طراحی سیستم های اطلاعاتی، از دو روش برنامه ریزی سیستم شغلی (BSP) که مبنای آن فرآیندها و شرح وظایف است و روش فاکتورهای حیاتی موفقیت مدیران (CSF)، الگوبرداری شده است.
نتایج: در مجموع ۷۸ مورد نیاز اطلاعاتی شناسایی شد. ۵۶ درصد جزء نیازهای اطلاعاتی اولیه از دیدگاه خود مدیران بود. ۱۸ درصد از نیازهای اطلاعاتی، جزء فاکتورهای حیاتی موفقیت (CSF) مدیران دفتر پرستاری قرار گرفتند. نیاز اطلاعاتی “تعداد نیروی انسانی شاغل در بیمارستانها به تفکیک بخش” بیشترین اولویت را برای مدیران واحد داشته است. ۵ درصد نیازهای اطلاعاتی شناسایی شده، پایین تر از حد اولویت قرار گرفتند. ۳ درصد نیازهای اطلاعاتی از طریق فرم، ۲۴ درصد فرم و بانک اطلاعاتی به طور مشترک، ۳ درصد سایت اینترنتی در دسترس، و ۷۰ درصد بدون منبع (فرم، بانک اطلاعاتی، سایت) مشخص بودند.
نتیجه گیری: طراحی سیستم های اطلاعاتی با وجود اهمیت نقش کاربران، نباید به تنهایی متکی بر نیاز کاربران باشد و استفاده از روش های علمی در طراحی سیستم های اطلاعاتی توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.