نظارت حمایتی، نظارت کلاس های درس هزاره سوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نظارت حمایتی، نظارت کلاس های درس هزاره سوم دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظارت حمایتی، نظارت کلاس های درس هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظارت حمایتی، نظارت کلاس های درس هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظارت حمایتی، نظارت کلاس های درس هزاره سوم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه تعلیم و تربیت

تعداد صفحات :۴۷

پژوهش حاضر با هدف ارایه مدلی برای نظارت حمایتی صورت گرفته است: با توجه به هدف پژوهش سوالات آن عبارتند از:مولفه های نظارت حمایتی کدام ها هستند؟بر اساس مولفه های مذکور چه مدلی را می توان برای نظام آموزش و پرورش کشور ارایه داد؟درجه تناسب مدل پیشنهادی از نظر اساتید، کارشناسان و ناظرین آموزشی به چه میزان است؟روش تحقیق پژوهش حاضر، از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر را ۴۳۴ تن از اعضای هیات علمی رشته های علوم تربیتی، ۲۶۶۹ نفر از معلمان راهنما ۱۰۲۹ نفر از ارزشیابان آموزشی ۶۰۷ تن از کارشناسان و کارشناس مسوولان آموزشی مناطق و نواحی آموزش و پرورش کل کشور (در مجموع ۴۷۳۹ نفر) تشکیل می دهند. برای انتخاب گروه نمونه معرف ۵۰۰ نفری، ابتدا از روش نمونه برداری خوشه ای و در دل خوشه ها از روش نمونه برداری طبقه ای نسبی استفاده شده است.با توجه به مبانی نظری و مطالعات جهانی، مولفه های نظارت حمایتی در شش مقوله شناسایی و استخراج شده اند و پس از استخراج مولفه ها، زیر طبقات هر مولفه نیز به طور جداگانه مشخص شده است. برای پاسخ به سوالات پرسشنامه ۱۲۱ سوالی تدوین شده و پس از اطمینان از روایی و اعتبار آن (%۹۳) اطلاعات لازم گردآوری شده است. برای پاسخگویی به سوالات به ترتیب از آزمون های تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و آلفای کرونباخ استفاده شده است. نتایج نشان داده که هر شش مولفه استخراج شده تایید شده اند، به طوری که مولفه ها پس از بررسی کارشناسان، اساتید و ناظران به ترتیب ارزش های ویژه آن ها به نام های ارزشیابی پایان سال، مشاهده، توسعه حرفه ای، تعیین اهداف، طرح درس و تعهد حرفه ای نامگذاری و مدلی ارایه شده است. مدل ارایه شده با ضریب پایایی %۹۳ و میانگین کل ۸.۹ از ۱۰ و با توافق بالای %۸۸ مورد تایید قرار گرفته است.

کلید واژه: توسعه حرفه ای، تعهد حرفه ای، مشاهده، طرح درس، ارزشیابی پایان سال، تعیین اهداف و نظارت حمایتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.