ارزیابی دانشجویان دندان پزشکی از نظر توانایی خواندن متون علمی- فن آوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی دانشجویان دندان پزشکی از نظر توانایی خواندن متون علمی- فن آوری دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی دانشجویان دندان پزشکی از نظر توانایی خواندن متون علمی- فن آوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی دانشجویان دندان پزشکی از نظر توانایی خواندن متون علمی- فن آوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی دانشجویان دندان پزشکی از نظر توانایی خواندن متون علمی- فن آوری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)
تعداد صفحات :۳۲
این تحقیق مهارت دانشجویان پزشکی را در امر خواندن متون علمی مربوطه می آزماید. از ۵۷ دانشجوی پزشکی آزمونی شامل ۳۵ سوال انگلیسی عمومی و تخصصی در نیم ساعت به عمل آمد. سوالات عمدتا چند جوابی و معدودی نیز صحیح / غلط بودند. بررسی نتایج نشان داد که صرفا ۴۳.۹ درصد توانستند نمره بالاتر از ۱۰ ( از بیست نمره) را کسب کنند. چنین نتیجه ای موید این نکته است که اکثریت دانشجویان دندانپزشکی توان بایسته را در فهم متون علمی مربوطه ندارند.
کلید واژه: ارزیابی دانشجویان پزشکی درک مطلب متون تخصصی زبان انگلیسی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.