مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی :

مقاله تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی از صفحه ۵۶ تا ۶۳ منتشر شده است.
نام: تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تبلیغات تجاری
مقاله اخلاق
مقاله تخصص پزشک
مقاله شان پزشک
مقاله اعتماد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این پژوهش بررسی کیفی دیدگاه ها، نگرش ها و احساسات متخصصان پزشکی در رابطه با تبلیغ و مسایل اخلاقی مرتبط با آن است. بدین منظور ۱۲ متخصص پزشکی (پوست، مو و زیبایی؛ جراحی؛ غدد؛ ارتوپدی؛ چشم) با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. جمع آوری اطلاعات با استفاده از مصاحبه عمیق فردی صورت گرفت. داده های کلامی، پس از آن که کلمه به کلمه ثبت شدند مورد تحلیل محتوی قرار گرفتند. تحلیل نتایج به روش کلایزی در هفت مقوله قرار گرفت و نتایج به دست آمده نشان داد که پزشکان، تبلیغات پزشکی موجود را به دو صورت مناسب و نامناسب (اخلاقی و غیراخلاقی) دسته بندی کرده، موافق تبلیغ مناسب (اخلاقی) هستند. پزشکان مورد بررسی ضمن این که به شیوه های تبلیغی وقوف مطلوب داشتند شیوه های تبلیغی در ایران را اخلاقی تر ارزیابی کردند. پزشکان مورد بررسی دلیل استفاده برخی از پزشکان از شیوه های تبلیغی نامناسب را روحیه سودجویی، چشم و هم چشمی، نیازهای اقتصادی و شهرت طلبی قلمداد کرده، در عین حال اعتقاد داشتند که بهترین تبلیغ برای پزشک انجام دقیق و کامل فعالیت هایی است که در جامعه برای پزشکان در نظر گرفته شده است. در مجموع پزشکان در برخی تخصص های پزشکی، وجود تبلیغات نامناسب را رایج تر می دانند و به طور کلی تبلیغات نامناسب و غیراخلاقی را دون شان و موقعیت پزشکان می دانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.