مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار) :

مقاله سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در خرداد و تیر ۱۳۸۹ در توسعه انسانی پلیس از صفحه ۳۵ تا ۵۴ منتشر شده است.
نام: سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خدمت رسانی
مقاله تئوری رهبری خدمت گزار
مقاله خدمات دولتی نوین
مقاله سازمان های دولتی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تئوری رهبری خدمت گزار، به عنوان یک الگوی ارزشمند رهبری و مدیریت در قرن حاضر به شمار می رود. برخورداری مدیران از ویژگی ها و خصایص خدمت گزاری می تواند به اعتماد سازمانی، رضایت و خشنودگی شغلی، رفتارهای شهروندی سازمانی، عملکرد، توانمند سازی، تعهد و وفاداری سازمانی و ایجاد نشاط در محیط کار منجر شود.
در این مقاله سعی شده است با توجه به ادبیات تحقیق و ویژگی های ارایه شده توسط نویسندگان مختلف بر اساس نمونه ای شامل مدیران و کارکنان در سازمان های دولتی، ویژگی ها و مولفه های خدمت گزاری در مدیران بر مبنای تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار مورد سنجش و بررسی قرار گیرد. نتایج تحقیق نشان دهنده پایین بودن میانگین نمره ابزار اندازه گیری ویژگی های خدمت گزاری در مدیران و هم چنین وجود اختلاف میان ادراک مدیران و کارکنان در ویژگی های خدمت گزاری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.