تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری، ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم ۴ دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال ۱۳۸۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری، ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم ۴ دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال ۱۳۸۰ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری، ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم ۴ دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال ۱۳۸۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری، ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم ۴ دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال ۱۳۸۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری، ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم ۴ دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال ۱۳۸۰ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تعداد صفحات :۸

سابقه و هدف: با توجه به اهمیت یادگیری، ماندگاری ذهنی مطالب و میزان علاقمندی، رغبت به کلاس، استفاده از منابع مختلف و عدم اطلاع از تاثیر روش دانشجو محوری در فرآیند یادگیری از دیدگاه دانشجویان و به منظور تعیین تاثیر روش دانشجو محوری نسبت به روش متعارف ‌آموزش، این تحقیق بر روی دانشجویان پرستاری ترم ۴ زنجان در سال ۱۳۸۰انجام گرفت.مواد و روش ها: تحقیق به روش نیمه تجربی بر روی دانشجویان پرستاری ترم ۴ صورت پذیرفت. طرح درس مکتوب در اولین جلسه برای دانشجویان ارائه و در پایان هر جلسه، موضوع یا موضوعات درس آینده با ذکر منابع معرفی گردید و هر جلسه موضوع بر اساس دانشجو محوری مورد بحث و بررسی قرار می گرفت. تاثیر آموزش را بر دیدگاه دانشجویان بر مبنای میزان یادگیری، ماندگاری ذهنی، رغبت و مراجعه به کتابخانه و مقایسه این روش نسبت به روش های قبلی تعیین گردید.یافته ها: تحقیق بر روی ۲۴ دانشجوی پرستاری دارای واحد پرستاری قلب و عروق که ۷۹ درصد آن ها دختر بودند، به عمل آمد. ۶۲.۵ درصد دانشجویان تاثیر این روش را بر یادگیری نسبت به روش سنتی بهتر ارزیابی نمودند. نظر ۷۵ درصد دانشجویان این بود که این روش ماندگاری ذهنی بیشتری دارد. ۶۶ درصد رغبت به کلاس و جذابیت، ۹۶ درصد دانشجویان میزان بحث و گفتگوی کلاسی و ۵۸ درصد مراجعه به کتابخانه و استفاده از کتب را بهتر از روش متعارف ارزیابی نمودند. نتیجه گیری و توصیه ها: از دیدگاه دانشجویان روش آموزش دانشجو محوری (مشارکتی)، از نظر میزان یادگیری و ماندگاری ذهنی و ایجاد علاقمندی بهتر و مناسب تر است. انجام یک تحقیق کامل تجربی با مقایسه ۲ روش و نیز ارزیابی با سنجش میزان یادگیری و یاد داری را توصیه می نماید.

کلید واژه: یادگیری مشارکتی، ماندگاری ذهنی، جذابیت مطالب آموزشی، روش سنتی یادگیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.