رابطه به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد کشاورزی و توسعه

تعداد صفحات :۲۶

مقایسه مصرف سرانه آبزیان مبین آن است که نسبت به خیلی از کشورهای دیگر، فقر مصرف گوشت ماهی در بین مردم ایران وجود دارد. سوال تحقیق این است که آیا به نظر مصرف کنندگان امکان بهبود مصرف سرانه ماهی با استفاده از به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی وجود دارد یا نه؟ لذا، تحقیق حاضر در راستای بهبود مصرف ماهی پرورشی از طریق به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی در زمستان سال ۱۳۸۳ در شهر ایلام اجرا شده است.روش تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی، روش نمونه گیری، طبقه ای نسبی و ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه و تعداد نمونه آماری ۴۰۰ خانوار بوده است. از آزمون نسبت موفقیت جامعه برای آزمون فرضیات تحقیق، از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی شاخصهای تعریف کننده متغیرهای توضیحی (عناصر ترکیب بازاریابی) و از نرم افزار آماری SPSS برای انجام عملیات آماری استفاده شده است.یافته های تحقیق نشان می دهند که به کار گیری عناصر ترکیب بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع و فعالیتهای تشویقی و شاخصهای تعریف کننده مربوط به این متغیرهای توضیحی، بر بازار پذیری بیشتر ماهی پرورشی و در نتیجه بهبود مصرف سرانه این محصول در شهر ایلام موثر است. همچنین تفاوت معنی داری بین میزان اثر گذاری شاخصهای تعریف کننده مربوط به متغیرهای توضیحی محصول و فعالیتهای تشویقی بر بازار پذیری ماهی پرورشی وجود دارد. اما بین میزان اثر گذاری شاخصهای تعریف کننده متغیر توضیحی توزیع بر بازار پذیری ماهی پرورشی تفاوت معنی داری وجود ندارد.

کلید واژه: ترکیب بازاریابی، بازار پذیری، ماهی پرورشی، مصرف کنندگان، شهر ایلام

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.