ارزیابی درونی در گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی درونی در گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی درونی در گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی درونی در گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی درونی در گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله بیماریهای کودکان ایران

تعداد صفحات :۹

هدف: ارزیابی درونی فرایندی نظام دار برای جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات به منظور بررسی میزان عملی شدن هدف ها می باشد. در سیستم نظام آموزشی دانشگاهی منظور از آموزش، ایجاد تغییرات مناسب و روزافزون در حاصل این سیستم یعنی دانشجویان است و هدف از ارزیابی درونی، ارتقای کیفیت در آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان می باشد.روش مطالعه: در این مطالعه گروه بیماری های کودکان دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف انطباق آموزش با نیازهای جامعه و ارتقای کیفیت با استفاده از پرسشنامه نظرسنجی از استادان، دانشجویان و دانش آموختگان در دو مرحله سال های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ ارزشیابی شدند. این پژوهش یک مطالعه مقطعی (Cross sectional) و از نوع سنجش توصیفی و تحلیلی (Survey descriptive & analytical) می باشد که بر اساس ده گام و در هشت حوزه با عوامل مورد ارزشیابی مثل مدیریت و سازماندهی، هیات علمی، فراگیران، نیروی انسانی و پشیبانی، فضاهای آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی، تجهیزات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و تشخیصی، دوره ها، برنامه های آموزشی، فرایند تدریس و یادگیری و رضایت مندی دانش آموختگان انجام شد.یافته ها: میانگین کل نتایج ارزیابی درونی در دو مرحله در سال های ۱۳۸۳ و در هشت حوزه و در ۱۳۸۴ در یازده حوزه بر اساس الگوی SWOTs به ترتیب ۵۳.۳% و ۷۵.۳% یعنی مطلوب تحلیل شد. هشتاد درصد دانش آموختگان از مدیریت برنامه های آموزشی گروه بیماری های کودکان رضایت مندی داشتند.نتیجه گیری: نتیجه ارزیابی درونی گروه بیماری های کودکان مطلوب بود و تبادلات علمی بین المللی و دستیاران خارجی به عنوان مهمترین عامل تهدید کننده فعالیت های گروه شناسایی گردید. ۸۰% دانش آموختگان از برنامه های آموزشی رضایت داشتند.

کلید واژه: ارزیابی درونی، گروه بیماری های کودکان، دانشگاه علوم پزشکی تهران، برنامه آموزشی، رضایت مندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.