تعیین مرز ناپایداری دینامیکی بال هواپیما با استفاده از آئرودینامیک غیر دایم اولری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین مرز ناپایداری دینامیکی بال هواپیما با استفاده از آئرودینامیک غیر دایم اولری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین مرز ناپایداری دینامیکی بال هواپیما با استفاده از آئرودینامیک غیر دایم اولری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین مرز ناپایداری دینامیکی بال هواپیما با استفاده از آئرودینامیک غیر دایم اولری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین مرز ناپایداری دینامیکی بال هواپیما با استفاده از آئرودینامیک غیر دایم اولری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه دانشکده مهندسی

تعداد صفحات :۱۴

در این مقاله معادلات حرکت یک بال الاستیک با در نظر گرفتن دمپر سازه ای با استفاده از معادلات لاگرانژ استخراج شده است. نیروها و ممان های آیرودینامیکی با فرض جریان غیردایم اولری و غیر قابل تراکم در جریان زیر صوت با بکار گرفتن تئوری نوارهای باریک بدست آمده است. تغییر مکان های بال، ناشی از خمش و پیچش است. برای تعیین جابجایی های خمشی و پیچشی از روش مودهای فرضی بهره گرفته شده است. معادلات آیروالاستیکی با برنامه رایانه ای تدوین شده با روش مقادیر ویژه و روش u-g حل شده اند. نتایج بدست آمده از آزمون تعدادی از بالها با روش محاسباتی ارایه شده مقایسه گردید. ملاحظه شد نتایج از تطابق مناسبی برخوردارند.

کلید واژه: ناپایداری دینامیکی بال، فلاتر، آیروالاستیسته بال، روش مود فرضی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.